12 Reacties

3 jaar geleden

Heb je je laten checken op blaasontsteking

3 jaar geleden

Reactie op Lovelle

Heb je je laten checken op blaasontsteking
Nee maar ik plas gewoon normaal en geen pijn ofzo kan het dan alsnog?

3 jaar geleden

Wel last van harde buiken, maar niet zoveel..

3 jaar geleden

Bellen naar de verloskundige als je meer dan 6 harde buiken in een uur hebt!

3 jaar geleden

Reactie op Walaa

Nee maar ik plas gewoon normaal en geen pijn ofzo kan het dan alsnog?
Yes! Ik had het niet eens door. Ik had een bloeding en toen kwamen ze er achter🤷🏻‍♀️. Ik wist niet eens dat dat kon.

3 jaar geleden

kan het zijn dat je al voorweeen hebt? heb je met verloskundige gesproken?

3 jaar geleden

Ik heb dit ook. Zwanger van de 3e en morgen 30weken. Vind het bizar

3 jaar geleden

Reactie op Walaa

Nee maar ik plas gewoon normaal en geen pijn ofzo kan het dan alsnog?
Goed oppassen hoor! Ik had dit ook en ben afgelopen weekend in het ziekenhuis beland met een blaasontsteking die uiteindelijk een nierbekkenontsteking was geworden. Heel de blaasontsteking niet gevoeld, al had ik die voor mijn zwangerschap regelmatig.

3 jaar geleden

Reactie op Madelon1990

Goed oppassen hoor! Ik had dit ook en ben afgelopen weekend in het ziekenhu ...
Dames bedankt voor julie reactie ik ga het met de verloskundige overleggen.

3 jaar geleden

Hier ook, 27 weken en al 2x naar het ziekenhuis moeten gaan om baarmoederhals te laten opmeten. Belangrijk was dat deze niet korter zou worden, wat gelukkig ook het geval niet was... oef. Maar toch... zit nu mijn voorweeën te timen. Sinds eergisteren avond gemiddeld om de 5 min. Gedurende een 30 seconden. In het ziekenhuis hadden ze me aangeraden om veel te rusten en naar je lichaam te luisteren. Dus vandaag heb ik zo goed als niets gedaan. Vanmorgen ging het goed. Na de douche leek het even weg, of waren de tussenpozes heel wat langer. Voor het avond eten ben ik even de oprit op en af gewandeld en toen ik binnen aan tafel ging zitten, kon ik niet eens blijven zitten van de pijn (voelt als menstruatiepijn). Nu heb ik het opnieuw... durf amper te bewegen nu... hopelijk is de bevalling nog ver weg want 27 weken is echt veel te vroeg...

3 jaar geleden

Ik had aan 26 weken last van regelmatige harde buiken. Elke 5 a 10 minuten. Ik ben naar het ziekenhuis gegaan heb gelijk weeënremmers en longrijping gekregen. Wanneer de medicatie gestopt werd kreeg ik opnieuw harde buiken en keer ik een 2de dosis weeënremmers. Baarmoederhals was niet verkort. Ik mocht toen naar huis, 3 dagen later op controle en baarmoederhals van 3 naar 1 cm. Ik moest dan naar een andere ziekenhuis voor opvang van neonaten. Was toen bijna 28 weken. Hier nog een 3de keer weeënremmers gekregen.. Baarmoederhals is nu 0,7cm. Lig al meer dan 4 weken in het ziekenhuis.. Dus houd het toch maar goed in de gaten.

3 jaar geleden

Ja ik heb t ook. Ik heb ze alleen maar niet als ik zit of lig met geleegde blaas