8 Reacties

4 jaar geleden

Totaal niet pedagogisch verantwoord, maar ik zet haar in de kinderstoel voor de tv met een cracker. Werkt prima hier, kan hele creaties maken van haar haar zonder morren 😅

4 jaar geleden

Reactie op Joan2828

Totaal niet pedagogisch verantwoord, maar ik zet haar in de kinderstoel voo ...
Haha heerlijk! Die tactiek had ik al proberen toe te passen maar trapte mevrouw niet in. Als mijn nichtje erbij is lukt het wel want dan ziet ze dat wij het ook bij haar doen. Dramaqueen is onze dochter haha;)

4 jaar geleden

Mijne zou dan ook niet echt pedagogisch verantwoord zijn ik doe haar dan ook idd in de kinderstoel met bakje kinderchips voor de tv hahaha

4 jaar geleden

Als ik echt wat meer wil dan een staartje dan zit ze vaak voor de tv of ik doe het onder het eten dan kan ze vaak ook wel even zitten.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje kreeg al snel lang en dik haar. Hier hebben we denk ik een beetje geluk mee, omdat ze het vanaf begin af aan al gewend is (ik hou echt van haarbanden, speldjes, clipjes ect 🙈). Ik zet haar wel altijd even voor een filmpje, dan krijg ik het net iets beter voor elkaar. Ze mag dan ook met het doosje spelen waar alle speldjes in zitten of zelf met een borseltje een beetje mee kammen. Ik kan vervolgens hele creaties maken, ze vindt het allemaal prima ☺

4 jaar geleden

Hier krijg ik het niet voor elkaar.. als het eenmaal zit.. trekt ze het net zo hard weer eruit, het record is 2uurtjes dat ze staartjes had😂

4 jaar geleden

Reactie op mommy-T

Hier krijg ik het niet voor elkaar.. als het eenmaal zit.. trekt ze het net ...
Hahahahaah ik kan gelukkig nog een staartje maken 😂😂

4 jaar geleden

Ik wou dat ik meer met mijn dochters haar kon doen haha, het is nog steeds zo kort en dun. Gelukkig vindt ze staartjes en klipjes prachtig en wil ze dan steeds een 'taart' in. Ze trekt ze er meer per ongeluk uit omdat ze wil kijken. Maar totaal geen problemen met indoen. Misschien vooral heel vaak benoemen hoe mooi het is en haar laten kijken in de spiegel. En als ze niet wil dan niet doen? Komt vanzelf wel weer als je maar vaak genoeg benadrukt hoe leuk het is... zo werkt het bij ons met andere dingen namelijk wel! Succes en groetjes