10 Reacties

3 jaar geleden

Misschien werkt een "kroon" ik heb er zelf 1 van Ali expres, alleen hier wilt ze hem niet op 馃ぃ馃槄馃檲, Nu ik newborn heb ga ik hier eerder aanbeginnen , hopelijk minder drama

3 jaar geleden

Hier noemen we het geen wassen en is het geen wassen... ze speelt gewoon onder de douche... en daarna gaat ze vanzelf onder de douchestraal met haar hoofd. Shampoo gebruiken we amper. Toevallig van de week... dan ziet ze dat ik het in mn haar wil en dan wil ze het zelf doen met Shampoo uit haar paw patrol douchefles vindt ze ook leuk. Oja en de douchestraal niet zo hard... 馃

3 jaar geleden

Reactie op Meidenmama89

Misschien werkt een "kroon" ik heb er zelf 1 van Ali expres, alleen hier w ...
Nou even gegoogled! Maar het is het proberen waard. Het is nu gewoon zo niet leuk dat ene moment...

3 jaar geleden

Hier noemen we het geen wassen en is het geen wassen... ze speelt gewoon on ...
Jaa wij noemen het ook al samen met water spelen en ik spoel ook niet voor, maar laat hem spelen tot het nat genoeg is en dan sop ik zijn haren in. Ik gebruik wel shampoo er gaat ook geregeld wat wax of gel in zijn haar dus dat is wel fijn om het er dan uit te krijgen. Maar daarna moet ik wel spoelen want anders loopt het sop over zijn gezicht en gaat hij daar weer om huilen. Wij hebben een vaste douche kop die staat aan en zachtjes de hand douche aan. Die gebruik ik met spoelen of hij speelt er mee. Hij gaat dan wel geregeld zelf onder de douche staan, maar echt jiet met zijn hoofd馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Mandy993

Jaa wij noemen het ook al samen met water spelen en ik spoel ook niet voor ...
Oh ja met gel en wax is alleen water misschien net ff te weinig. Hier vond ze die douchestraal ook niks... maar sinds een paar maanden krijgen we haar er niet meer onder vandaan 馃檲

3 jaar geleden

Ik heb precies vandaag geen strijd gehad voor het eerst met haren wassen. Ze spoelt eerst mijn haren uit met de douchekop en daarna was ik haar haren. Insoppen en met uitspoelen begin ik ad achterkant. En dan omhoog kijken, helemaal naar de lamp. Voorheen met een bekertje, nu met de douchekop. Ik ken ook iemand die een duikbril gebruikt bij haar dochter. Dochter is wel iets ouder, maar voor hun werkt het prima.

3 jaar geleden

Reactie op Juuljuul

Ik heb precies vandaag geen strijd gehad voor het eerst met haren wassen. Z ...
Haha die duikbril lijkt me ook wel grappig馃き het gaat bij mijn zoon ook denk dat het over zijn neus gaat. Ik probeer het ook te doen zoals jij beschrijft maar dat werkt echt niet. Die Kroon is ook geen succes. 馃槄 denk dat we maar gewoon er door heen moeten en het blijven proberen. Washandje, omhoog kijken en blijven uitleggen馃馃き

3 jaar geleden

Wij maken haar haren een beetje nat. Ze vindt het ook vreselijk als er water in haar ogen komt. Onze dochter heeft krullen. Uit ervaring werkt dit voor ons ook beter. Met shampoo krijgen we allemaal een erg droge bos haar.

3 jaar geleden

Tja die van mij vindt onder de douche staan prima maar zodra er shampoo bijkomt is het ook drama. Ik probeer haar uit te leggen dat ze haar ogen dicht moet houden en het snel klaar is maar helpt allemaal niks. Dan maar gewoon even drama, minuutje en klaar. Gaat hopelijk met de leeftijd beter...

3 jaar geleden

Een klein laagje water in bad (zodat ie gewoon kan liggen in een laagje water zonder last te hebben van water in z鈥檔 ogen/oren) en dan haren liggend wassen. Daarna gewoon verder met spelen in bad 馃槈