6 Reacties

6 jaar geleden

Hey, ik heb het wel al een paar dagen warm, een soort gloeiend gevoel. Ook voel ik mijn hartslag wat harder. Geen idee of de bloeddruk laag of hoog is. Ik denk nu dat het komt omdat de adrenaline door mijn lijf giert door de positieve test. Ik slaap ook kort. Zijn het een beetje zenuwen?

6 jaar geleden

Hallo, na het testen van mijn bloed vorige week bleek dat ik een te hoge bloeddruk had. Dus misschien heeft het niet met de zwangerschap te maken? Maar inderdaad eerder of je zenuwachtig bent hartslag is ook iets naar omhoog gegaan.

6 jaar geleden

Ik heb het ook. Steeds zo duizelig dus van de week eens bloeddruk gemeten met zo鈥檔 thuismeet apparaat: 93/55. Hartslag is inderdaad ook hoger dan normaal, heb een fitbit horloge dus kan dat heel mooi terug zien.

6 jaar geleden

Mijn hartslag is sinds mijn zwangerschap (nu +5wk) ook gestegen! Ik had altijd al een wat hogere in rust maar nu helemaal. 馃槄

6 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Mijn hartslag is sinds mijn zwangerschap (nu +5wk) ook gestegen! Ik had alt ...
Dat is grappig. Ik heb ook een fitbit. En mijn hartslag had ik nog niet in de gaten gehouden. Heb namelijk nergens last van. Maar net gekeken. En van 62 naar 71 in rust gegaan. Heel apart....

6 jaar geleden

Dat is grappig. Ik heb ook een fitbit. En mijn hartslag had ik nog niet in ...
Hier zie ik met mijn fitbit ook dat hij omhoog is gegaan!