27 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben ook net achter dat ik zwanger ben en ben 4 weken maar nu heb ik donderdag bloed laten prikken was me hcg 28 en nu moet ik morgen nog keer bloed prikken om kijken of het verhoog is is spannend

4 jaar geleden

Hoi, Mijn hcg was vrijdag 121. Ik was dan vermoedelijk 4w3d. X

4 jaar geleden

Waarom wordt er bij jullie bloed gecontroleerd? Dit is nu mijn 3e zwangerschap en nog nooit hcg moeten laten prikken 😳

4 jaar geleden

Bij mij was mijn hcg op 4w en 1 dag 358, maar verschild echt per persoon. De ene begint laag de ander hoog, belangrijkste is dat het verdubbeld.

4 jaar geleden

Reactie op Didado

Waarom wordt er bij jullie bloed gecontroleerd? Dit is nu mijn 3e zwangersc ...
Bij mij ook niet...

4 jaar geleden

Waar moeten jullie het bloed laten prikken? Huisarts, verloskundige?

4 jaar geleden

Ik had maandag mijn bloed laten testen, ik was dan 4 weken en 3 dagen. Volgens de dokter waren mijn waarden goed, hcg 518. Dit tabelletje stond eronder.

4 jaar geleden

De eerste keer was ik net 4 weken dus 2 weken bevrucht en had ik 49 en nu afgelopen week zat ik op 7000

4 jaar geleden

Reactie op Roosje24

Waar moeten jullie het bloed laten prikken? Huisarts, verloskundige?
Ik deed dit gewoon bij de huisarts

4 jaar geleden

Reactie op Didado

Waarom wordt er bij jullie bloed gecontroleerd? Dit is nu mijn 3e zwangersc ...
Eerste keer was bij bij voer zwangerschap te bevestigen en 2de keer omdat ik wat bloed verloren had en dan wou hij checken of het hormoon nog steeg

4 jaar geleden

Omdat ik icsi behandeling heb gedaan in België, willen ze daar graag weten wat de bloedwaardes zijn op de testdag. Tien dagen na de terugplaatsing van een 5daags embryo mocht ik testen. Positief! Hcg was toen 288. Omdat ik na een week helderrood bloedverlies had en een echo nog te vroeg zou zijn met 5 weken zwangerschap, opnieuw bloed geprikt om te kijken of het hcg gestegen was. Een week na de vorige bloedtest was hcg 3276 dus mooi gestegen. Nu nog even braaf wachten tot 30 Dec, dan echo in Gent om te zien of er een hartje klopt.

4 jaar geleden

Bij mij was het in week 4+4 (ongeveer) 274. In week 5+3 (ongeveer) was het 2740 🙌🏼.

4 jaar geleden

Op 3 weken + 3 dagen : 97 hcg Op 3 weken + 5 dagen : 250 hcg Op 4 weken + 3 dagen: 1500 hcg De stijging is blijkbaar het belangrijkste ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Francina

Ik ben ook net achter dat ik zwanger ben en ben 4 weken maar nu heb ik dond ...
Ik ben ook net opnieuw mijn bloed laten trekken, vanavond weet ik of het verhoogd is of niet! Zooooo spannend🙌🏼🤞🏼

4 jaar geleden

Reactie op Didado

Waarom wordt er bij jullie bloed gecontroleerd? Dit is nu mijn 3e zwangersc ...
Dit doen ze in België of met een ziekenhuistraject. Vrouwen in NL zonder een medische indicatie krijgen alleen een echo tussen de 6 a 9 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Didado

Waarom wordt er bij jullie bloed gecontroleerd? Dit is nu mijn 3e zwangersc ...
Ben ik ook wel erg benieuwd naar!

4 jaar geleden

Reactie op Leentje2020

Dit doen ze in België of met een ziekenhuistraject. Vrouwen in NL zonder ee ...
Wat een verschil tussen NL en BEL dan. Ik heb mijn vorige 2 zwangerschappen een ziekenhuis traject gehad, toen ook nooit op hcg geprikt.

4 jaar geleden

Reactie op Didado

Wat een verschil tussen NL en BEL dan. Ik heb mijn vorige 2 zwangerschappen ...
Wellicht dat ze het niet in alle situaties doen in het ziekenhuis. In België testen ze bij alle vrouwen het HCG.

4 jaar geleden

Bij ons in België testen ze inderdaad bijna standaard vrouwen op HCG. 🙂

4 jaar geleden

Reactie op selgomez_

Bij ons in België testen ze inderdaad bijna standaard vrouwen op HCG. 🙂
Aha dat verklaard het!