Hebben jullie ook een schimmelinfectie gehad tijdens de zwangerschap?

Nicolezoetelief
14 dagen geleden
Volgen
17,4 weken zwanger en een vaginaleschimmelinfectie😣 wat hielp bij jullie?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Nadieh90
14 dagen geleden
Ja!! Dit was mijn eerste symptoom. Nu 18 weken zwanger en heb er weer last van. 😒 Ik heb een crème wat ik gebruik! Ze raden een vaginale pil af bij mijn huisarts!
  • Rapporteren
kinny
14 dagen geleden
Misschien een rare vraag, maar hoe weet je dat je dat hebt dan?
  • Rapporteren
Dees44
14 dagen geleden
Wat vervelend! Ik heb in het ziekenhuis ringworm opgelopen, schimmelinfectie aan de huid op de achterkant van mn bovenbeen.. Wss van de wc😒. Antischimmelcreme werkt goed maar moet wel echt blijven smeren..
  • Rapporteren
YaelLievens
14 dagen geleden
Ik heb het afgelopen week gehad. Even de huisarts gebeld en kon via hun een vaginale pil krijgen die ik voor het slapen gaan in moest brengen met een tube zalf maar ivm corona adviseerde ze om niet langs te komen want die kan je ook bij Kruidvat halen. Zoek even op Kruidvat vaginale schimmel infectie en je krijgt die vaginale pil/ capsule te zien en die kan je savonds voor het slapen gaan inbrengen.
  • Rapporteren
YaelLievens
14 dagen geleden
Reactie op kinny
Je krijgt jeuk. "Pijn" tijdens de seks. Je vagina is geïrriteerd wat zich uit in roodheid. Een witte geurloze afscheiding Dat zijn een paar dingen hoe je er achter kan komen.
  • Rapporteren
Nicolezoetelief
14 dagen geleden
Reactie op kinny
Jeuk, branderig gevoel. Je gaat door een hel haha. Dat heb je gelijk door
  • Rapporteren
Maeve266
10 dagen geleden
Kan ook bacteriose zijn. Maar kijk ff naar je suikerinname. Ik had vroeger zeer regelmatig last van schimmel infecties. Vanwege andere redenen besloten om mijn suikerinname drastisch te minderen en dat hielp mij enorm.
  • Rapporteren