5 Reacties

vorig jaar

Is het een optie om hem dan in je eigen bed te nemen? Onze dame van 4 jaar wordt echt heel soms "vroeg" wakker, 6.30.... 6.45 uur... dan komt ze gewoon bij ons liggen en slaapt ze verder of ze ligt gewoon te kletsen of zingen. Toen ze klein was heeft ze ook een periode gehad dat ze heel vroeg wakker werd... toen hebben we haar een dikkere pyjama aangedaan en toen sliep ze wel door. Succes!

vorig jaar

Is het een optie om hem dan in je eigen bed te nemen? Onze dame van 4 jaar ...
Als we hem bij ons in bed nemen gaat hij woelen, ons slaan, harde geluiden maken en commanderen dat we naar hem moeten kijken馃槵. Zoals ik al schreef, een temperamentvol kind. Pff het is echt lastig..

10 maanden geleden

Misschien een duidelijke dagindeling, dagritme? We zijn nu op vakantie en ons dametje heeft nu haar gebruikelijke ritme niet. Ivm mijn NAH heb ik een duidelijke dagindeling en zij dus ook. Maar nu dat op vakantie ontbreekt is het " lastiger" (drama mag ik het niet noemen) ze slaapt slechter in, eet slecht, drammerig en wordt vroeg wakker. Morgen doen we gewoon weer het ritme van thuis er in haha. Vaste regelmaat, redelijk vaste tijden. Dat werkt !

10 maanden geleden

Misschien bedtijd vervroegen. Kan zijn dat hij oververmoeid is van al die prikkels op school. Mijn zoon is ook 4 maar in Belgi毛 gaan ze al van 2,5 jaar naar school. Hij is om 19u echt KO. Actief kind ook wel en is altijd om 6u wakker. Dus vroegere bedtijd is voor hem wel aangewezen

4 maanden geleden

bij ons gaat dan 1 van de twee naar beneden met hem en met een deken op de bank liggen zodat de ander nog wat kan slapen. ook niet echt ideaal maar ja