12 Reacties

4 jaar geleden

Haha iemand vroeg vandaag of ik de waterpokken heb 😂 een meisje misschien? Haha

4 jaar geleden

Ik heb ze ook! Voornamelijk als ik het warm krijg.. ben normaal altijd een koukleum, maar nu laagjes aan of dunne shirtjes. Anders inderdaad opvliegers en hele rode wangen gevolg door misselijkheid. Moet er wat voor over hebben 😂

4 jaar geleden

Ik zag dat bij mezelf ook in de spiegel en verder echt heel bleek...

4 jaar geleden

Mijn man noemt mij zijn ‘gloeiwangetje’, dus heel herkenbaar 8+3 weken

4 jaar geleden

Haha ik vind het dan ook wel weer leuk dat de buitenwereld dus van alles opmerkt maar niet weten dat er een zwangerschap is. Ik ga het als de 10 weken echo goed is vertellen aan de collega's tijdens ons team overleg. Nu al zin in!

4 jaar geleden

Ja dat heb ik ook soms ben nu 11 weken en 1 dag zwanger en altijd koud en knalrode wangen

4 jaar geleden

Haha nee, ik heb dan weer steeds slapende vingers en voeten maar dat ziet niemand 😁😉

4 jaar geleden

Ik heb ook een oververhit hoofd (vooral wangen) en ijskoud lijf! Hele rare combi

4 jaar geleden

Mijn vrouw heeft ook die blosjes alsof ze het warm heeft, maar ze heeft het juist continue koud. 10 weken nu

4 jaar geleden

Geen gezonde ‘blosjes’ hier, wel roodheid van pukkeltjes, uitslag lijkt het bijna, en een huid alsof ik verbrand ben en nu aan het vervellen. Niet bepaald stralend zwanger dus :( morgen 12 weken en ik hoop écht dat mijn huid de komende weken opknapt. Ik heb trouwens rosacea en die was redelijk onder controle maar lijkt nu heeeel erg op te vlammen. Iemand dezelfde ervaring en tips??

4 jaar geleden

Hier ook wel. Maar vaak samen met mijn oren! Die zijn elke dag rood en gloeiend 🤣

4 jaar geleden

Ja ik heb dat ook sinds dat ik zwanger ben🙋🏼‍♀️