75 Reacties

4 jaar geleden

Ik denk het niet hoor, ik ben bijna zes weken en heb nergens last van!! (Tot nu toe 🤐)

4 jaar geleden

Hier 5,2 weken en ik heb ook nog steeds geen symptomen. Alleen mijn borsten doen ontzettend zeer, maar verder ben ik helemaal niet moe of misselijk. Onzeker he?

4 jaar geleden

Reactie op RomyOM

Ik denk het niet hoor, ik ben bijna zes weken en heb nergens last van!! (To ...
Ook niet vermoeid?

4 jaar geleden

Ik zou er heel erg van genieten 😉. Ik ben nu 7+1 en zo beroerd als wat

4 jaar geleden

Ik ben 5 weken. Heb alleen last van beetje moeheid en gevoelige borsten. En soms denk ik. Ben ik dan wel zwanger ? Mijn vorige 2 zw was ik zo ziek als een hond pff

4 jaar geleden

Ik weet nu anderhalve week dat ik zwanger ben (5+4) en heb nauwelijks klachten. In het begin wat krampjes/steekjes, maar dat is zo goed als weg. Mijn borsten lijken iets groter maar verder zo goed als klachtvrij. Dat maakt het ook (nog steeds) zo onwerkelijk. Is dat herkenbaar voor jou? Zolang ik geen extreme krampen of bloed heb, zal het allemaal wel goed zitten. Tenminste, daar probeer ik zoveel mogelijk vanuit te gaan.

4 jaar geleden

Herkenbaar. Ik ben morgen 8 w zwanger. Heb gedurende de weken nauwelijks tot geen kwaaltjes gehad. In het begin wat gevoelige borsten, en last van krampen. Maar na 2 w was dit eigenlijk zo goed als weg. Ik heb nu helemaal nergens last van. En voel me hierdoor ook totaal niet zwanger. Ik zou me niet zo veel zorgen maken. Iedere zwangerschap is anders. En niet iedereen heeft de welbekende kwaaltjes.

4 jaar geleden

Geen zorgen! Kwaaltjes kunnen komen en gaan. Ik heb steeds krampen, last van mn maag, moe en gevoelige borsten. Maar ook dat is elke dag anders 🙈 Afwachten tot de 1e echo.

4 jaar geleden

Reactie op Angela Blummel

Ik ben 5 weken. Heb alleen last van beetje moeheid en gevoelige borsten. En ...
Heel herkenbaar! Dat is ook het stomme, dat geen een zwangerschap hetzelfde is en daardoor ook de symptomen verschillen. Wellicht maar het positieve te zien en te genieten van de uitblijvende symptomen tot zover ☺️

4 jaar geleden

Kwaaltjes hoeft niet. Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen ook nergens last van gehad. Nu ook alleen gevoelige borsten.

4 jaar geleden

Reactie op mommyofnoah

Herkenbaar. Ik ben morgen 8 w zwanger. Heb gedurende de weken nauwelijks to ...
Precies dit! Maar herken het wel. Ik heb 16 Jan de eerste echo en heb nagenoeg nog nergens last van. Daardoor voelt het een beetje onwerkelijk.

4 jaar geleden

Reactie op Appeltaartje

Heel herkenbaar! Dat is ook het stomme, dat geen een zwangerschap hetzelfde ...
Precies! En dit keer werk ik ook. Dus hopelijk blijft t hierbij 🤩

4 jaar geleden

Het betekent dat je geen last hebt van kwaaltjes 😊 lekker van genieten

4 jaar geleden

Reactie op Angela Blummel

Precies! En dit keer werk ik ook. Dus hopelijk blijft t hierbij 🤩
Ik hoop het ook voor jou (en mezelf 😅). Werk was voor mij altijd wel een ding waar ik me voordat ik zwanger was (en nog steeds) erg druk over maakte. Dus hopelijk gaat mijn werk er niet onder lijden.

4 jaar geleden

Ik ben 5 week zwanger .en ben ook erg moe buikpijn hele gevoelige borsten en eergisteren kuur gekregen voor blaas ontsteking had ik ook van me dochtertje later in de zwangerschap nergens meer last van .☺️

4 jaar geleden

Reactie op Appeltaartje

Ik hoop het ook voor jou (en mezelf 😅). Werk was voor mij altijd wel een d ...
Nou precies ik hoop dat ook. Ook voor jou! Morgen ga ik mijn bazin vertellen dat ik zwanger ben. De rest moet wachten tot 12 weken. Mijn bazin is heel flexible en gunt mij dit dan ook wel. Ben benieuwd hoe ze gaat reageren

4 jaar geleden

Reactie op Eveeee

Ook niet vermoeid?
Ja dat wel maar dat is goed te doen, plus einde van het jaar dus daar stoor ik me niet zo aan 🙂! Daarbij heb ik heel vaak een ernstig b12 tekort gehad, dit valt me enorm mee! (Sta onder controle hoor🙂)

4 jaar geleden

Ik ben nu bijna 9 weken zwanger. Van week 5 tot 7 erg misselijk/ hongerig en moe geweest. De misselijkheid is nu zo goed als weg en voel me ook een stuk beter. Daardoor voelde ik me ook onzeker. Afgelopen dinsdag een echo gehad en alles zag er super uit. Alleen mn borsten zijn nog gevoelig en vgm ook wel groter geworden. Gewoon van genieten want t kan ook zo weer omslaan :)

4 jaar geleden

Oh nou ik heb dus ook vrij weinig klachten 😱 na 19.00 begint het in mn buik wel en gevoelige tepels maar ook niet super erg...Volgens mijn eigen telling 7+1 en vrijdag eerste echo..hoop zo op een goed kloppend hartje 🙈😍

4 jaar geleden

Bijna 7 weken en ook nergens last van, verloskundige zei dat je absoluut geen kwaaltjes hoeft te hebben en dus geen zorgen hoeft te maken als je geen kwaaltjes hebt. (Makkelijker gezegd dan gedaan)