75 Reacties

4 jaar geleden

Zelf ook niet veel last, alleen mijn borsten.. hallelujah rond, zwaar, gevoelig/pijnlijk. Heb wel twee nachten enorme krampachtige pijn bij de baarmoeder gehad, dit duurde ongeveer een kwartier. Zo pijn dat ik niet wist wat ik met mezelf aan moest. Maar voel me eigenlijk super goed en behalve mijn borsten nergens laat van, overmorgen de eerste echo. Super spannend want ik heb geen idee hoeveel weken ik zal zijn. Allemaal fijne zwangerschap gewenst!

4 jaar geleden

Dank voor jullie reactie! Fijn zo n forum!! Ik heb gemaild naar de verloskundige maar heb nauwelijks reactie gehad. Zelfs nog geen afspraak.. best vervelend

4 jaar geleden

Ik ben 9 weken heb ook nergens last van maakt je idd heel onzeker. eerste echo was goed dus we wachten maar af over 2 weken weer controle

4 jaar geleden

Ik ben morgen 9 weken en ik moet zeggen dat ik in vergelijking met veel anderen weinig symptomen heb. Wij kwamen er in week 5 pas achter en daarvoor had ik nergens last van. Daarna 1-2 weken iets vaker misselijk, maar eigenlijk alleen als ik honger heb. Dat is nu nog steeds een heel klein beetje, maar al een stuk minder. De verloskundige zei dat alles er goed uitziet, dus ik ga er maar gewoon van uit dat het qua symptomen voor iedereen anders is 😊 Maar ik snap wel dat je nu gaat twijfelen. Als je lasy hebt van bepaalde dingen weet je voor je gevoel iedergeval dat er iets gebeurt daarbinnen👶

4 jaar geleden

Ik zit in de zesde week en heb sinds een halve week op mijn borsten na erg weinig symptomen. Ik ben zwanger geraakt via ICSI en heb met 8 weken pas eerste echo. Zoo spannend. Je denkt doordat je geen klachten hebt: zit er überhaupt iets??

4 jaar geleden

Ik ben 5 weken zwanger en heb niet erg veel last van kwaaltjes. Soms wat sneller moe, sommige dagen wel wat futloos geweest, gevoeliger borsten en soms wat zure oprispingen. Maar allemaal draaglijk 😇

4 jaar geleden

Ook weinig symptomen! Maakte me erg onzeker, maar na een echo bleek alles goed te zijn. 8 weken zwanger :-)

4 jaar geleden

Ik zei net tegen mjjn man hoe goed ik mij voelde.. helemaal geen last van de hormonen. Hij dacht daar anders over haha.. ik blijk wat prikkelbaar te zijn haha. Half uur later giga huilbui omdat ik zo moe ben.. Hallo hormonen haha

4 jaar geleden

Ik ook nergens last van, behalve vroeg moe en soms gevoelige borsten maar dat komt en gaat.. maak me wel een beetje zorgen want de vorige keer voelde ik me hetzelfde en ging het rond 7 wkn mis. Afwachten, 11 januari eerste echo 🙏🏼

4 jaar geleden

Ik ben 8 weken zwanger en heel weinig klachten (gelukkig maar). Ben heel moe en soms pijnlijke borsten that’s all! Maak je niet druk. Volgens de verloskundige mogen wij ons tot de bofkonten prijzen!

4 jaar geleden

Hi! Ik heb hetzelfde 6 wkn zwanger en amper klachten! Alleen moeheid komt nu naar boven en gevoelige borsten! Dit is ook totaal anders vergeleken met mijn eerste zwangerschap. Verloskundige hierover gesproken en zij gaf aan dat het niets hoeft te betekenen. 7 januari eerste echo we zijn heel benieuwd!

4 jaar geleden

Reactie op 88Sabine88

Hi! Ik heb hetzelfde 6 wkn zwanger en amper klachten! Alleen moeheid komt n ...
Ik ook 7 januari eerste echo! Spannend! De tijd gaat zo langzaam..

4 jaar geleden

Lekker hoor de zuurbranden zijn hier begonnen. 😖 Teken dat het gal - spugen eerdaags ook gaat beginnen. 🌸

4 jaar geleden

Ik had amper klachten ben nu 6.4 weken, maar vannacht werd ik wakker met een ontzettend misselijk gevoel en in de ochtend beetje gespuugd, nu de hele dag al heel misselijk. Ben van alles aan het proberen om te kijken wat helpt..vanillevla, pepermunt, beschuit etc en kleine beetjes, maar tot nu toe werkt nog niks. Had gisteren wel frietjes gegeten, vettig eten sla ik voorlopig even over Het kan zo veranderen, wel of geen symptomen

4 jaar geleden

Ook ik heb nergens last van! Eerste paar weken soms wat lichtjes in mijn hoofd en een beetje misselijk, maar ik voel nu niets meer. Ik ben nu 7 weken en volgende week naar de verloskundige. Benieuwd naar wat zij te zeggen heeft :)

4 jaar geleden

Heerlijk dames geniet ervan!! Ik ben 11 weken en helemaal gesloopt van de misselijkheid, overgeven, geen eetlust. 7 kg afgevallen. Dus geniet ervan dames! Heerlijk lijkt me dat om geen kwaaltjes te hebben

4 jaar geleden

Had ook nergens last van maar vanochtend toch ineens overgeven. En vannacht bruine afscheiding gehad word nu toch wat ongerust..

4 jaar geleden

Nou mijn borsten zien eruit als kool. Jeetje wat zijn ze al gegroeid 😂

4 jaar geleden

Hier hetzelfde, 5w3d bij 1e zw, enkel gevoelige borsten. Ondanks de onzekerheid hoop ik toch dat de misselijkheid nog even weg blijft...

4 jaar geleden

Reactie op kleintjein2020

Hier hetzelfde, 5w3d bij 1e zw, enkel gevoelige borsten. Ondanks de onzeker ...
De emmer is sinds kleine twee dagen mijn vriend. 🤢😂 En bij vorige zwangerschap werd ik pas misselijk met acht weken. Je kunt er geen klok op gelijk zetten. 🌸