75 Reacties

4 jaar geleden

Nu, volgens eigen berekening, 5w5d. Sinds gisteren vooral in de ochtend misselijk en al een paar dagen krampen in mijn buik/baarmoeder. Ook de moeheid is niet normaal. Maandag weer werken, daar zie ik toch wel tegenop.

4 jaar geleden

Vandaag 6+3 weken zwanger en nog steeds geen symptomen. Alleen een klein beetje moe. Meer niet. Ik probeer te genieten, maar ben toch ook wel onzeker..

4 jaar geleden

Vandaag 6+3 weken zwanger en nog steeds geen symptomen. Alleen een klein be ...
Ik heb precies hetzelfde (6+4) en helemaal geen symptomen. Zelfs geen gevoelige borsten.. word er ook een beetje onzeker van. 15-1 pas echo.. hoop dat alles goed is!

4 jaar geleden

Reactie op MN08

Ik heb precies hetzelfde (6+4) en helemaal geen symptomen. Zelfs geen gevoe ...
Ja erg onzeker.. ik heb 10 januari een echo afspraak. Wachten duurt lang! Ik hoop dat we een goede echo krijgen! Zijn er trouwens al dames die (bijna) geen symptomen hadden en al wel een goede echo hebben gehad?

4 jaar geleden

Ja erg onzeker.. ik heb 10 januari een echo afspraak. Wachten duurt lang! I ...
Oooh Same! 😅 Vind het wachten ook erg lang duren..

4 jaar geleden

Ja erg onzeker.. ik heb 10 januari een echo afspraak. Wachten duurt lang! I ...
Ik ben nu 7 w en 4 dagen ongeveer en heb eergisteren mijn eerste echo gehad. Maakte me erg zorgen, omdat ik totaal geen klachten heb (wat natuurlijk heel fijn is). Mijn echo was goed, alles zag er netjes uit, en het belangrijkste: het hartje klopt 🥰 ben nu iets gerustgesteld. Maar merk toch dat ik continu kijk wanneer ik naar het toilet ben geweest of ik geen bloedverlies heb. Of toch bang dat bij de volgende echo het hartje niet meer klopt. Maar dat moet ik proberen naast me neer te leggen hoe moeilijk dat ook is..

4 jaar geleden

Ik had met 6+3 al een echo, omdat ik hormonen heb gebruikt. Ik heb eigenlijk alleen zere borsten en ben snel moe. Maar verder voel ik me prima! Op de echo was alles keurig en we zagen al een kloppend hartje. ❤ Dus weinig tot geen symptomen wil niks zeggen hoor! 👍🏻

4 jaar geleden

Aah zo fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! 💖😍

4 jaar geleden

Ik heb ook totaal geen kwaaltjes. Gevoelige tepels en dat is het. Ik ben van België, misschien is het bij ons anders, ik merk op in de reacties dat jullie al snel voor de echo mogen gaan. Ik ben nu 6 weken en moet 23/1 pas gaan voor de eerste week echo. Spannend afwachten!

4 jaar geleden

Reactie op DebbyOrchiD

Ik heb ook totaal geen kwaaltjes. Gevoelige tepels en dat is het. Ik ben va ...
Soms ben je ook minder ver dan dat je dacht. Ik dacht dat ik inmiddels 8 w zou zijn, maar ben iets terug gezet. Hier kijken ze tijdens de eerste echo (vanaf 8 w) puur of je daadwerkelijk zwanger bent en de zwangerschap goed in takt is. Vind het zelf wel erg prettig! Spannend voor jou!

4 jaar geleden

Ik heb ook sinds het begin nergens last van! Of ja..... natuurlijk ben ik wel wat sneller moe, maar ook weer niet zoals je dat op internet leest! Na het toilet gaan als je al erover leest??! Ken ik niet... misselijk zijn?? Geen idee wat dat is!! Ik maakte me erg druk over m’n mini me! Maar toen ik met 7 weken mijn eerste echo had zagen we een mooi kloppend hartje kloppen en was hij/zij al 1.16 cm groot! Nu 9.2 weken, en 7 januari mogen we nog een keer voor een tweede echo! Kan niet wachten..... zo bijzonder!! Wat is dit een fantastisch gevoel!!!😍💙💗

4 jaar geleden

Reactie op SY85

Dank voor jullie reactie! Fijn zo n forum!! Ik heb gemaild naar de verlosku ...
De symptomen in deze eerste weken zeggen niet zoveel. Dit is nu mijn 4e zwangerschap, en bij allevier had ik in de vierde week hevige klachten voor een paar dagen (misselijk, hoofdpijn, duizelig, niet lekker) wat daarna wegblijft en pas bij week 9/10 kwamen echt symptomen. Die overigens per zwangerschap verschillend waren. Mijn laatste zwangerschap, van een tweeling, was ik zieker dan ooit, maar die hebben de 15 weken niet gehaald (eentje aangeboren afwijking, eentje domme pech). De eerste twee kids zijn gezond en wel geboren. Dus het hoeft niks te zeggen wat je nu voelt. Succes met het wachten op de echo!

4 jaar geleden

Reactie op vincessss

Ik heb ook sinds het begin nergens last van! Of ja..... natuurlijk ben ik ...
Ja precies! Hier precies hetzelfde! Al die symptomen waar mensen het over hebben, geen idee waar ze het over hebben?! 😅 Zo goed om te horen dat je een goede echo hebt gehad! Ik mag volgende week vrijdag en ik kan niet wachten om mijn babytje eindelijk te zien! 😍🙏🏻

4 jaar geleden

Met mijn eerste zwangerschap had ik ook nergens last van, alleen wat moe. Ben toen ook fluitend door de hele zwangerschap gegaan. Nu bij de tweede heb ik al meerdere keren boven de wc gehangen, echt extreem moe en enorm emotioneel, veel rooie vlekken in mn gezicht. Nu iets meer dan 9 weken zwanger. Heb wel weer sinds een lange tijd lange nagels, eerder braken ze altijd af 😊

4 jaar geleden

Bij de eerste totaal geen verschijnselen. Het was zo erg dat we zelfs tijdens de eerste echo pas echt geloofden dat ik zwanger was. Nu bij de tweede merk en voel ik wederom helemaal niks. Nu in de 5e week ongeveer. Ik moet wel toegeven dat iedereen me heel snel kan irriteren bij deze zwangerschap. Trouwens bij de eerste had ik ook alleen mood swings. Ik weet nog goed dat ik een filmpje van de KLM keek over vliegen en de malediven, moest ik huilen omdat ik op vakantie wou 😅

4 jaar geleden

Hier nog steeds weinig klachten, vandaag wel eerste echo gehad. Zag er allemaal goed uit! Ben nu 7+3 volgens VK 3 dagen korten dan dat ik zelf dadelijk dacht 🙈 Nu lekker genieten 😍

4 jaar geleden

Idem hier. Heb de eerste 2 weken last gehad van gevoelige borsten en overvloed aan puistjes en opeens was het weg.. 1e echo was wel oké dus! Nu 8w+3

4 jaar geleden

Ik heb het per week wisselend.. toen ik ontdekte dat ik zwanger was (5 weken) had ik nergens last van. Met week 6 en 7 juist ochtend misselijkheid, kokhalzen, alles opgezwollen, snel moe en weinig eetlust. Ben nu 8w4d en veel symptomen enigszins onder controle zolang ik maar regelmatig eet en drink. Eetlust voor avondmaaltijd is nog wel ver te zoeken...

4 jaar geleden

Vandaaag eerste echo gehad totaal geen symptomen gehad en het hartje klopte super goed 7 weken+2 ik was ook erg onzeker maar je hoeft dus geen last te hebben! Succes

4 jaar geleden

Reactie op DebbyOrchiD

Ik heb ook totaal geen kwaaltjes. Gevoelige tepels en dat is het. Ik ben va ...
Ben ook van België en ik mag ook pas gaan 21 januari . Nu 6weken+3. Kon het niet laten en toch al een vroegere echo geboekt bij iemand die 3d echo's doet. 😊 daar kan ik de 15de al eens gaan piepen.🤞