75 Reacties

4 jaar geleden

De emmer is sinds kleine twee dagen mijn vriend. 🤢😂 En bij vorige zwanger ...
Hier hetzelfde, alleen dan al 2 weken..., nu 7+4 zwanger, totaal anders dan m'n vorige zwangerschap, van m'n zoontje. Ik dus al te denken dat het nu dan wel een meisje zal worden. Had twee jongens achter elkaar wel heel leuk gevonden, maar met een meisje ben ik uiteraard ook erg blij. Nu maar hopen dat ik me snel beter ga voelen

4 jaar geleden

Ik maak me ook super druk. Bij onze eerste zwangerschap hoorden we bij de eerste echo dat het niet goed zat. Erg blij dat we weer zwanger zijn geworden maar ben zo bang. Ieder toiletbezoek weer. Maandag hebben we de eerste echo in het ziekenhuis, puur om te kijken of er een hartslag is. Ben dan ongeveer 6,5 wkn; cyclus was erg onregelmatig dus lastig. Symptomen vallen tot nu toe alles mee, wel moe, soms buik/rugpijn en erg emotioneel. Ik omarm elke kwaal, omdat het hoopt dat dit betekent dat het goed zit (behalve de buikpijn, die geeft me juist stress)

4 jaar geleden

Ik vandaag 7 + 6 zwanger. Vanaf week 6 was ik de gehele dag ongeveer misselijk. Echter, nu al twee dagen minder misselijk. Ik dacht dat het juist erger zou worden. Ben nu super bang dat het niet goed is. Pas 15-01 eerste echo.. Hadden er meer dat de klachten rond 8 weken afnamen?

4 jaar geleden

Ik vandaag 7 + 6 zwanger. Vanaf week 6 was ik de gehele dag ongeveer missel ...
Ik had in week 4 regelmatig last van spugen en nu sinds 1,5 week niet meer. Maar wel andere kwaaltjes zoals vaak plassen, moe, hele pijnlijke borsten en buikkrampjes af en toe. Ik denk dat het normaal is

4 jaar geleden

Ik vandaag 7 + 6 zwanger. Vanaf week 6 was ik de gehele dag ongeveer missel ...
Oh ja en heb opeens erge afkeer tegen kippenpoten en tomatensoep

4 jaar geleden

Oh ja en heb opeens erge afkeer tegen kippenpoten en tomatensoep
Dankjewel voor je reactie. Misschien is het normaal. Heb wel gevoelige borsten die enorm gegroeid zijn en last van obstipatie. Grappig dat je tomatensoep noemt. Daar heb ik nu ook echt een afkeer van!

4 jaar geleden

Ik vandaag 7 + 6 zwanger. Vanaf week 6 was ik de gehele dag ongeveer missel ...
Ja dat had ik ook, was helemaal niet meer misselijk rond 7 w 4 en voelde me heel 'normaal'. Nu bijna 10 weken en klachten zijn weer toegenomen sinds een paar dagen. Maar wordt er ook onzeker van. Donderdag de termijnecho. Wachten tot de echo duurt lang hè!

4 jaar geleden

Ja dat had ik ook, was helemaal niet meer misselijk rond 7 w 4 en voelde me ...
A oke gelukkig hebben meer dat. Ben weer meer gerust. Heb je al wel de vitaliteitsecho gehad?

4 jaar geleden

A oke gelukkig hebben meer dat. Ben weer meer gerust. Heb je al wel de vita ...
Ja met 8 weken en toen was er een mooi kloppend hartje!

4 jaar geleden

Ik vandaag 7 + 6 zwanger. Vanaf week 6 was ik de gehele dag ongeveer missel ...
Ik was ook tot 7-8 weken snachts misselijk etc. Ik ben nu iets meer dan 9 weken en heb het ook minder. Wel soms dat het op komt maar niet elke dag als dat ik toen had. En na 12 weken ongeveer moet het minderen dus ik denk dat dat wel normaal is.

4 jaar geleden

Helaas ik had dus geen symptomen meer vanaf 5/6 weken en net een echo gehad en het vruchtje is ook vanaf toen niet meer gegroeid. Ben ontzettend verdrietig aangezien deze zwangerschap dmv icsi tot stand is gekomen en ik nu weer het traject in moet. Nu eerst spontane miskraam afwachten en volgende week vervolg stappen bespreken. Hoop dat het voor jullie allemaal goede echo’s zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Me1984

Helaas ik had dus geen symptomen meer vanaf 5/6 weken en net een echo gehad ...
Veel sterkte! Hopelijk heb je snel weer een positieve test. 🤞

4 jaar geleden

Reactie op Me1984

Helaas ik had dus geen symptomen meer vanaf 5/6 weken en net een echo gehad ...
Heftig! Sterkte hoor!!

4 jaar geleden

Hoeft helemaal niets te betekenen. Ik heb ook bijna geen kwaaltjes, heel af en toe een beetje moe. Vandaag de echo gehad en alles was helemaal in orde🤗

4 jaar geleden

Reactie op Me1984

Helaas ik had dus geen symptomen meer vanaf 5/6 weken en net een echo gehad ...
Heel veel sterkte!! Heb hetzelfde meegemaakt maar dan met ivf.. uiteindelijk met de 3e ivf poging nu bijna 9 weken zwanger.. Neem je tijd ervoor en geef niet op🌹