10 Reacties

2 jaar geleden

Check eens slaapregressie 1 jaar. Denk dat je kleine daar 'last' van heeft! Hier ook 😉

2 jaar geleden

Hier ook. Drama overdag, drama 's avonds en ' nachts soms ook nog. Vind het deze keer erg heftig!

2 jaar geleden

Kan natuurlijk van alles zijn. Onze meid had er ook ‘last’ van. Nu we de deur op een kiertje laten staan en nog een beetje rommelen op dezelfde verdieping en een nachtlampje aan laten staan (eerst in haar kamer; ‘s nachts op de gang) gaat het echt heel goed en slaapt ze 6vd7 nachten gewoon weer door.

2 jaar geleden

Reactie op Mariek83

Hier ook. Drama overdag, drama 's avonds en ' nachts soms ook nog. Vind het ...
Ik ook zo!! Heftigste sprong/fase/whatever 😅

2 jaar geleden

Zo fijn dat we dan niet de enige zijn !

2 jaar geleden

Reactie op frummeltje-24

Kan natuurlijk van alles zijn. Onze meid had er ook ‘last’ van. Nu we de de ...
Maar hij blijft niet liggen, hij staat de boel bij elkaar te schreeuwen vanuit de ledikant. Dus beetje rommelen en aanwezig blijven helpt echt niet. Hij is AAAAAN 😅 🙉

2 jaar geleden

Reactie op mommy-T

Zo fijn dat we dan niet de enige zijn !
Nou inderdaad. Zo'n lastige slaper hebben we al een jaar. Echt élke slaapregressie pakt hij vol mee! Dan is het heel fijn om te lezen dat we niet de enige zijn die 24/7 in de weer zijn met de baby haha! Gedeelde smart is halve smart!

2 jaar geleden

Reactie op Mariek83

Maar hij blijft niet liggen, hij staat de boel bij elkaar te schreeuwen van ...
Die van ons is ook aan hoor😅.. enige wat tegenwoordig helpt is flesje warme melk.. dan wordt ze rustig en wilt wel weer slapen!! Dus nu na wat dingen proberen gaat er al snel wat melk in🙈

2 jaar geleden

Hier gebeurd dat ook soms. Hij valt bij alle slaapjes meteen in bed in slaap of gaat liggen. De laatste week moet ik af en toe terug lopen bij het naar bed gaan savonds en dan gaat hij rustig liggen maar doet af en toe een oogje open om te kijken of ik er nog ben. Zo niet huilen. Zo wel omdraaien en gaan slapen. Ik raak hem niet aan ik ga gewoon naast het bedje zitten of staan en dat is al genoeg voor hem

2 jaar geleden

Pittig eh? Hier hetzelfde. Al komen er ook 4 tanden en een kies door dus of het slaapregressie of tandenpijn is. Ik weet het niet. Maar wat wij doen is blijven volhouden dat hij weer gaat slapen. Niet uit z'n slaapkamer. Lampen blijven uit. Soms zoek ik op de tast naar zijn tandenspul haha maar liever dat dan dat hij nóg meer aanstaat of denkt dat hij eruit mag. Ik blijf het ritueel herhalen. Troosten door even te knuffelen, knuffeltje erbij, rustig maken met ssst, sssst en dan zeg ik zacht dat hij weer moet gaan slapen. En dan ga ik weg. Normaal gaat hij liggen en zelf slapen. Nu blijft hij staan, gillen, gooit z'n spenen en knuffel uit bed, nog meer gillen. Dan kom ik weer terug om het hele ritueeltje weer te herhalen. Net zolang tot hij wel slaapt. 😞🥱 mega vermoeiend.