33 Reacties

4 jaar geleden

Je kunt denk ik het beste met ochtendurine testen. Omdat je nog in een vroegstadium van je zwangerschap zit en je ochtendurine het sterkst geconcentreerd is, is dan het zwangerschapshormoon het best “zichtbaar”.

4 jaar geleden

Ik zou proberen niet zo vaak te testen. Maar als je nog een test wilt doen het beste met ochtend urine en de midstream ( dus eerst klein beetje plasse dan pas de test) in de ochtend urine zit de meeste hcg. Een licht streepje is toch een postieve uitslag. Ik begrijp dat het onwerkelijk is na 9 jaar maar probeer je niet gek te maken op het moment. Niet elke test kan ook positief kleure bij hetzelfde hgc hormoon dat je aanmaakt. Misschien is het nog iets te snel. Succes!

4 jaar geleden

Moelijk om te zeggen, maar zolang het niet bloed lijkt het mij een goed teken. Hopelijk kun je snel bij de gynaecoloog terecht en heeft die goed nieuws voor je

4 jaar geleden

Het zou best kunnen dat je die eerste keer een beetje uitgedroogd was, dus je urine geconcentreerder, en de tweede keer was je misschien wat beter gehydrateerd. Ik hoop voor je dat het zo'n simpele verklaring is!

4 jaar geleden

Misschien een early zwangerschap test proberen heb je ook van kruitvat merk die zijn gevoeliger voor het HCG hormoon en indd met ochtend urine proberen. Succes

4 jaar geleden

Vanmorgen nog test gedaan helaas negatief. Mag zo bloed gaan prikken. Krijg ik vandaag nog de uitslag

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Vanmorgen nog test gedaan helaas negatief. Mag zo bloed gaan prikken. Krijg ...
Wat een onzekerheid zo zeg. Ik hoop dat ze je goed nieuws brengen. Krijg je vandaag ook direct de uitslag?

4 jaar geleden

Reactie op Fey

Wat een onzekerheid zo zeg. Ik hoop dat ze je goed nieuws brengen. Krijg je ...
Vanm8ddag krijg ik de uitslag.

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Vanm8ddag krijg ik de uitslag.
Spannend zeg! Hoe voel je je zelf dan?

4 jaar geleden

Reactie op Fey

Spannend zeg! Hoe voel je je zelf dan?
Ik voel steeds meer.. sinds vanmorgen misselijk en zuurbranden. Borsten worden met de dag groter en zwaarder. Heb ook niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Ik voel steeds meer.. sinds vanmorgen misselijk en zuurbranden. Borsten wor ...
Zou toch zeggen dat dat een goed teken is. Vind het wel bijzonder dat je eerst een positieve test hebt op maandag avond en dan vanochtend negatief. Heb je wel dezelfde testen gebruikt? Houdbaarheidsdatum gecheckt? Vind het zo spannend, hoop zo voor je dat het wel goed zit. Het kan zijn dat je langzaam hcg aanmaakt

4 jaar geleden

Reactie op Fey

Zou toch zeggen dat dat een goed teken is. Vind het wel bijzonder dat je ee ...
Bedankt. Ik vind het ook spannend. Alles was nieuw gekocht woensdag. Dus zeker vreemd maar Nu afwachten ben net wezen bloed prikken. Maar ja zo lang ik niet ongesteld ben.... Vind het wel een rollercoaster aan emoties....

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Vanm8ddag krijg ik de uitslag.
Hoe voel je je vandaag? En heb je de uitslag al? Ik hoop zo dat het goed zit!

4 jaar geleden

Net de uitslag. Ze hebben wel het hormoon in mijn bloed gevonden maar heeeel laag. Ze verwacht dus een dalende lijn en dat ik een vroege miskraam ga hebben. Maar zegt ze het kan ook weer stijgend zijn... ja wat heb ik daaraan. Nog meer onzekerheid.... ze verwacht wel dat ik ga menstrueren dus daar is het nu afwachten op maandag weer contact.

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Net de uitslag. Ze hebben wel het hormoon in mijn bloed gevonden maar heeee ...
Sterkte in deze onzekere tijd dan, niet fijn dat je nog steeds niet echt een antwoord hebt. Ik hoop voor je op een mooie uitkomst. 😘

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Net de uitslag. Ze hebben wel het hormoon in mijn bloed gevonden maar heeee ...
He bah, dat is een bericht waar je eigenlijk niks aan hebt dus, niks wijzer dan wat je al was. Hopelijk vliegen de dagen voorbij en krijg je maandag goed nieuws

4 jaar geleden

Oh wat verdrietig dat het zo onzeker is! Ik ga voor je duimen.

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Vanm8ddag krijg ik de uitslag.
Hee meid, hoe is het afgelopen? Heb met je mee geleefd!

4 jaar geleden

Als ik op je naam klik zie ik dat je 4 weken zwanger bent?!?! GEFELICITEERD!

4 jaar geleden

Helaas. Vannacht is het dan echt mis gegaan 😭