33 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Helaas. Vannacht is het dan echt mis gegaan 😭
Nee toch.. Sterkte Vischje 😢

4 jaar geleden

😭 leef met je mee

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Helaas. Vannacht is het dan echt mis gegaan 😭
Mega balen en verdrietig Visvhje! Veel sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Helaas. Vannacht is het dan echt mis gegaan 😭
Oh nee, leef zo met je mee 😥 heel veel sterkte toegewenst en neem de tijd. Schaam je niet voor je gevoelens, praat erover met wie je erover praten kan en wil. 😘

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Helaas. Vannacht is het dan echt mis gegaan 😭
Wat shit zeg! Heel veel sterkte. Gun je echt de tijd en ruimte om het een plekje te geven. Je kindje heeft in ieder geval een fijn en liefdevol plekje gehad de afgelopen tijd.

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Helaas. Vannacht is het dan echt mis gegaan 😭
Heb je trouwens ook nog wat gezien? Wat sommige mensen doen is dat ze het vruchtje ergens begraven om het te verwerken. Ikzelf heb bij mn eerste mk het vruchtje ook nog een poos bewaard. Dit hielp mij wel. Nogmaa heel veel sterkte

4 jaar geleden

Allemaal, wou even laten weten hoe het nu gaat..... heel onzeker maar gaat goed... zie foto 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Allemaal, wou even laten weten hoe het nu gaat..... heel onzeker maar gaat ...
Wow gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op Anne373

Wow gefeliciteerd!
Dank je merk wel dat ik erg onzeker ben. Heb maandag voor het laatst getest. Die was ook weer goed. Maar wel ontzettend onzeker of het nu helemaal goed gaat.

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Allemaal, wou even laten weten hoe het nu gaat..... heel onzeker maar gaat ...
O wat fijn! Wanneer mag je komen voor een echo? Heb vertrouwen! Je bent zwanger!

4 jaar geleden

Reactie op Vischje

Dank je merk wel dat ik erg onzeker ben. Heb maandag voor het laatst getest ...
Ja ik kan je onzekerheid heel goed voorstellen. Maar elke zwangerschap is anders, dus dat het de vorige keer fout is gegaan hoeft nu helemaal niks te betekenen! Je had gewoon heel veel pech, zeker omdat jullie ook al zo lang bezig zijn. Wanneer heb je je eerste echo?

4 jaar geleden

Reactie op diannevangreuningen

O wat fijn! Wanneer mag je komen voor een echo? Heb vertrouwen! Je bent zw ...
Mag 20-2 voor de echo

4 jaar geleden

Ow spannend! Tis je gegund. Hopelijk gaat het deze keer wel goed en je onzekerheid begrijp k. 🍀