4 Reacties

3 jaar geleden

Oh wat verschrikkelijk om te lezen.. volg hierin je gevoel.. heel veel sterkte! ❤

3 jaar geleden

Gadverdamme! Vreselijk 🥺 Wat naar om daar nu achter te komen. Het streelt vast zijn ego en er is gelukkig niets gebeurd? Geen advies helaas.. doe inderdaad wat goed voor jou voelt. Knuffel

3 jaar geleden

Vreselijk ik had bij mijn ex uiteindelijk ook ogen in mijn achterhoofd nodig. Was zo blij toen ik die relatie verbrak dat ik dat nooit meer wilde, dat vertrouwen is voor altijd kapot als je eenmaal zoiets vind. Mijn huidige vriend zou dit nooit doen en weet ook hoe ik erover denk. Ik vind het respectloos van je vriend zeker nu je zijn kindje draagt. En grapjes in zon gesprek maken.. ik hoop dat je daar toch niet intrapt. Buiten dat heel veel succes en sterkte

3 jaar geleden

Wat naar om mee te maken zeg. Snap dat je vertrouwen een flinke klap heeft opgelopen. Het is echter volledig aan jou/jullie om te kijken hoe je hierna verder gaat en wilt. Mijn mening is echter dat er geen excuus is om dit soort "grappen" te maken met iemand. Hij zal zich vast gevleid voelen maar speelt met jouw gevoelens en die van haar. Er is niets dat dat goed kan maken - helemaal als jullie in deze periode in de wolken moeten zijn met een kleintje op komst. Sterkte ermee!