35 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Eli891

Ik denk dat im rond kerst 7 weken ben. Dan dus nog geen echo gehad, maar li ...
Ja zelfde verhaal hier! Denk pas begin nieuwe jaar de eerste echo. Ik vind het nog te onzeker om het te vertellen nu, zonder een echo te hebben gehad. Snap ook wel weer iedereen die zegt het niet erg te vinden als andere het al weten.. die steun wil je ieder moment natuurlijk. Wij denken er nog even over na. Het is zo lastig om alles af te moeten staan tijdens de feestdagen.. er is gewoon geen goede en geloofwaardige reden voor😱🥴

4 jaar geleden

Ik heb ook pas 31 december eerste echo. Ik heb vorige keer een missed abortion gehad. Dus nu wil/hoop ik graag het leuke nieuws vertellen met echt nieuws; een kloppend hartje! Maar wel super lastig mijn mond te houden hoor..

4 jaar geleden

Reactie op Mareille21

Ik heb ook pas 31 december eerste echo. Ik heb vorige keer een missed abort ...
Hoe ga je het doen tijdens de feestdagen met je mond houden?😊

4 jaar geleden

Ja heel lastig. Ik val gelijk door de mand als ik ineens geen wijntje neem. Ik denk dat wij onze ouders toch met kerst het nieuws vertellen en beste vrienden waar we oud en nieuw mee vieren ook.

4 jaar geleden

Hier ook pas 2 januari echo die week ervoor kon ik niet moet werken anders was eerder. Ben rot zenuwachtig en zou het het liefst ook al van de daken willen schreeuwen maar ben daarin tegen ook weer enorm angstig vang dat fout gaat. Met kerst mag ik werken dus hopelijk snel 2 januari

4 jaar geleden

Reactie op Paarsrietje

Ja heel lastig. Ik val gelijk door de mand als ik ineens geen wijntje neem. ...
Hoe ver ben jij dan nu? Fijn dat je er gewoon zo zeker over bent om het te gaan vertellen.. ik twijfel nog om dat te doen. Maar ik wacht het liefst nog eventjes.. gewoon voor Mn gevoel

4 jaar geleden

Reactie op D3B

Hier ook pas 2 januari echo die week ervoor kon ik niet moet werken anders ...
Ah dat is nog goed te doen als je moet werken en snel in het nieuwe jaar je echo! Wil graag met je ruilen🙈 Wij hebben een feestje voor de kerst door ons zelf georganiseerd, beide kerstdagen en oud en nieuw met familie Whaa drama

4 jaar geleden

Reactie op Sjaann

Ah dat is nog goed te doen als je moet werken en snel in het nieuwe jaar je ...
Hier komen wel mijn ouders en schoonzusje eten eerste kerstdag dus ben benieuwd we eten pizza's van de pizzarette en drink haast geen wijn dus dat zal niet opvallen. Maar ik mag lui doen dus komt hopelijk goed

4 jaar geleden

, Feestje is wel even anders idd. Maar zal hopelijk goed komen en anders hier maar regelmatig wat berichte als je toevallig weer na de wc gaat ofzo slepen wij je er doorheen

4 jaar geleden

Reactie op Sjaann

Hoe ver ben jij dan nu? Fijn dat je er gewoon zo zeker over bent om het te ...
Nog maar 4,5 week. Maar zou het zonde vinden als ze het raden. En als het echt mis gaat kunnen ze er iniedergeval voor je zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Paarsrietje

Nog maar 4,5 week. Maar zou het zonde vinden als ze het raden. En als het e ...
Oké! Ja dat deel ik met je... zou zo jammer zijn als ze er daardoor achter komen! Ik ook 4,5 week nu

4 jaar geleden

Hier ook 4,5 week nu ... Ik zit eraan te denk om een goede alcoholvrije wijn te kopen (echt 0.0%) en deze voor mezelf in te schenken . We houden een etentje bij ons thuis dus dat moet te doen zijn

4 jaar geleden

Reactie op Kellless

Hier ook 4,5 week nu ... Ik zit eraan te denk om een goede alcoholvrije wij ...
Ja ik heb ook al een alcohol vrije wijn gekocht. Hopelijk smaakt het een beetje

4 jaar geleden

Niemand bij ons drinkt witte wijn dus ik heb een 0.0 gehaalt en die schenk ik over naar een normalen wijn fles (na grondig schoonmaken natuurlijk) en dan er maar niet op hopen dat iemand hem wil proeven 😅

4 jaar geleden

Komende woensdag kerstfeestje van het werk van mijn man, dan ben ik de bob dus goed excuus. De dag erna kerstfeestje van mijn werk, dan heb ik een kater van woensdag 🤓 Kerstavond gaan we bij mijn ouders langs om het te vertellen. Ontzettend vroeg (5+1) maar Eerste Kerstdag geen huisgemaakte gluhwein en zalmbonbons gaan ontzettend opvallen. Voor de rest willen we de 1e echo afwachten en op deze manier kunnen mijn ouders mooi helpen met alcoholvrije wijn voor mij inschenken! Tweede Kerstdag bij de schoonouders, moet de volgende ochtend om 7 werken dus dat plus eventuele kater van 1e Kerstdag lukt ook wel. Oudjaar bij vrienden waar ik altijd gin tonic drink, zelfservice dus kan gewoon tonic in het glas doen, valt niet op 😁