208 Reacties

3 jaar geleden

Carpaccio Biefstuk Filet American Salami op een wit broodje en Hugo/Wijn 馃槏

3 jaar geleden

Reactie op Noia

Smeerworst op een dik sneetje wit brood
Dat mag je nu ook zo af en toe wel hoor dat kan echt geen kwaad 1 boterham per week met smeerworst is toegestaan dat heeft mijn verloskundige en ook de gynaecoloog tegen me gezegd

3 jaar geleden

Ik wil als eerste een lekker biefstukje met brood en jus eten en een heerlijk ijskoud glas watermeloenwijn

3 jaar geleden

Ik wil alles eten en drinken wat nu niet mag haha. Van fuet tot zalm en tonijn, filet american, rauwe ham etc. Of lekker ros茅 lamskoteletjes en een biefstukje ofzo... En natuurlijk een lekker glas wijn of een ijskoud biertje! Ik hield erg van borrelen voor de zwangerschap 馃槀! In het weekend lekker hapje en drankje... Kan niet wachten hahaha!

3 jaar geleden

Sowieso sushi!! California roll 馃槏 en ook een lekker biefstuk! Ik lus niet eens biefstuk maar ik wil het nu zo graag eten 馃檲馃槄

3 jaar geleden

Filet american met uitjes, ei en mayonaise 馃い Heb mn vriend ook gevraagd of hij filet american mee wil nemen naar t ziekenhuis als ik ga bevallen 馃槀 Dat neemt hij voor zn rekening haha

3 jaar geleden

Reactie op Priscilla85

Dat mag je nu ook zo af en toe wel hoor dat kan echt geen kwaad 1 boterham ...
Ik had tijdens mijn eerste trimester een heuse smeerworst verslaving terwijl ik dat anders nooit at, kwam er pas na drie weken achter dat je ook dat niet (zo veel) mocht eten.. oeps馃槵 nu hou ik het idd op af en toe een boterham

3 jaar geleden

Reactie op Priscilla85

Ik wil als eerste een lekker biefstukje met brood en jus eten en een heerli ...
watermeloenwijn? dat ken ik niet

3 jaar geleden

Reactie op Bodiltje

Ik wil alles eten en drinken wat nu niet mag haha. Van fuet tot zalm en ton ...
Ik zie het maar als een voordeel dat we nu toch minder mogelijkheden hebben tot borrelen馃槣 is het minder zwaar om dat niet meer te mogen

3 jaar geleden

Ik heb zo zin in metworst dus dat ga ik zeker na me zwangerschap weer eten 馃榿

3 jaar geleden

Reactie op LenM92

Filet american met uitjes, ei en mayonaise 馃い Heb mn vriend ook gevraagd of ...
ik heb tegen mijn vriend gezegt dat er fuet mee naar het ziekenhuis moet want zodra de kleine er uit is, eet ik de fuet gelijk op馃槀馃槀

3 jaar geleden

Sushiii!! Heerlijk zoet wit wijn...file amerika...brie馃ぉ...redbull..zalm...

3 jaar geleden

Sushi en tonijn!

3 jaar geleden

CARPACCIO 馃槏馃槏馃槏 en een broodje filet met ei!

3 jaar geleden

Sushi!!!!!

3 jaar geleden

Biefstuk en metworst馃お

3 jaar geleden

Een goe broodje prepare mee ei en ansjovis 馃い馃い

3 jaar geleden

Sushi en carpaccio 馃槃

3 jaar geleden

Reactie op juul95

watermeloenwijn? dat ken ik niet
Is van galilei bij ah verkopen ze ook 馃槈

3 jaar geleden

Reactie op ldrivewood

Ik zie het maar als een voordeel dat we nu toch minder mogelijkheden hebben ...
Ja ivm dat hele corona gedoe en dat vele thuis zitten zou ik het nu misschien teveel doen haha! Dat het niet mag is misschien maar beter. Voor je het weet beland je elke avond op de bank met een glas wijn en een tafel vol hapjes 馃槀