208 Reacties

4 jaar geleden

Fatsoenlijke kop koffie ipv minder caffeine met broodje filet American 馃い

4 jaar geleden

Een wijntje!
Red Bull goed fris

4 jaar geleden

Sowieso sushi!馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Jenna1985

Is van galilei bij ah verkopen ze ook 馃槈
zodra ik weer mag drinken ga ik het een keer halen. Klinkt heel lekker馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Bodiltje

Ja ivm dat hele corona gedoe en dat vele thuis zitten zou ik het nu misschi ...
Ja thuis komen er idd wel vaker hapjes op tafel dan normaal, maar gelukkig geen feestjes en festivals waar ik normaal altijd graag een drankje drink馃槣 dan nu maar iets vaker toegeven aan de choco en chips cravings馃槣

4 jaar geleden

Reactie op Cheeell

Sushi en tonijn!
Grappig dat tonijn hier zoveel tussen staat! In Belgi毛 is dat geen probleem. Ok, niet dagelijks, want dat zou teveel kwik zijn. Maar af en toe goedd doorbakken mag dit toch in Belgi毛?!

4 jaar geleden

Carpaccio, gerookte zalm en tonijnsalade 馃構

4 jaar geleden

Reactie op juul95

ik heb tegen mijn vriend gezegt dat er fuet mee naar het ziekenhuis moet wa ...
Hahaha ja ik gelijk een broodje filet american 馃槀馃槀馃槀

4 jaar geleden

Reactie op M1987

Grappig dat tonijn hier zoveel tussen staat! In Belgi毛 is dat geen probleem ...
Ah in de app die ik heb is het een echte no-go omdat het een roofvis is. Zalm doorbakken mag wel

4 jaar geleden

Reactie op Jenna1985

Sushiii!! Heerlijk zoet wit wijn...file amerika...brie馃ぉ...redbull..zalm... ...
Brie mag je gewoon eten hoor! Is van gepasteuriseerde melk!

4 jaar geleden

Broodje filet americain met zachtgekookt eitje en ui, met een lekker koud blikje red bull

4 jaar geleden

Zeker sushi, !!! 馃槏

4 jaar geleden

Drop! We mogen er '3 per dag' maar ik kan geen drop in huis halen zonder meteen de halve zak te eten haha.

4 jaar geleden

Zodra we thuis zijn gaat mijn vriend sushi bestellen is mij beloofd. Daarnaast fuet en biefstuk. Drank zal ik nog wat langer moeten laten staan ivm borstvoeding, maar dat vind ik niet zo erg

4 jaar geleden

Reactie op Mc43

Drop! We mogen er '3 per dag' maar ik kan geen drop in huis halen zonder me ...
wist niet eens dat we zo weinig mogen van drop馃槄

4 jaar geleden

Reactie op ldrivewood

Ah in de app die ik heb is het een echte no-go omdat het een roofvis is. Za ...
Blijf dat dus raar vinden want zalm is ook een roofvis en hun dieet heeft overlappingen...

4 jaar geleden

Reactie op LenM92

Hahaha ja ik gelijk een broodje filet american 馃槀馃槀馃槀
ik heb het me moeder net geappt dat zij het mee moet nemen als ze op bezoek komt want mijn vriend zei net dat hij dat gaat vergeten馃槀馃槀

4 jaar geleden

Ik had heel veel plannen om weer te gaan eten na de bevalling maar kreeg de eerste 3dagen bijna geen eten naar binnen.. uit eindelijk dag 4 een broodje carpaccio en dat smaakte niet eens heel erg lekker, pas naar een week smaakte het eten weer naar 3 weken uit eten geweest en toen smaakte mijn carpaccio wel erg lekker. Dus zwanger van ons 2de kindje en nu nog niks wat ik graag wil eten na de bevalling

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Blijf dat dus raar vinden want zalm is ook een roofvis en hun dieet heeft o ...
Ik vind het ook raar;) maar ik denk altijd bij alles maar: vroeger aten ze dit ook gewoon. Natuurlijk moet je opletten en sommige dingen niet te veel eten, maar 茅茅n keer iets kan niet zo veel kwaad vind ik