208 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Blijf dat dus raar vinden want zalm is ook een roofvis en hun dieet heeft o ...
Tonijn bevat veel grotere hoeveelheden dioxines en zware metalen dan zalm. Onderzoek heeft uitgewezen dat de hoeveelheden in zalm verwaarloosbaar zijn, vandaar dat je die wel mag eten.

4 jaar geleden

Reactie op juul95

watermeloenwijn? dat ken ik niet
Dat is zo onwijs lekker te koop bij de Albert Heijn echt heerlijk vooral in de zomer maanden echt kijk er zo na uit hahahaha lekker in de tuin groot glas met ijs en water meloenwijn water loopt me nu al in de mond 馃槀馃槀馃槀馃槀

4 jaar geleden

Reactie op juul95

ik heb het me moeder net geappt dat zij het mee moet nemen als ze op bezoek ...
Hahahaha Goedzo 馃槀

4 jaar geleden

Reactie op juul95

wist niet eens dat we zo weinig mogen van drop馃槄
Als je een lage bloeddruk heb mag je wel iets meer, anders oppassen geblazen.

4 jaar geleden

Carpaccio!!!馃槏

4 jaar geleden

Reactie op HBW

Als je een lage bloeddruk heb mag je wel iets meer, anders oppassen geblaze ...
okeeee, scheelt dat ik niet zo vaak dropjes eet(bijna nooit) en dat ik elke keer goede bloeddruk heb馃槉 maar ga het vanaf nu wel in de gaten houden

4 jaar geleden

Sushi!馃槏

4 jaar geleden

Carpaccio. Heb m'n vriend al de opdracht gegeven dit na m'n bevalling in huis te hebben 馃ぃ

4 jaar geleden

Carpaccio, gerookte zalm, zacht gekookt eitje, filet american maar vooral.... SALAMIIIIII!

4 jaar geleden

Gerookte zalm! Tiramisu! Zacht gekookt eitje! En natuurlijk een aperitiefje! Man man 馃い馃い馃い馃い馃い

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Zodra we thuis zijn gaat mijn vriend sushi bestellen is mij beloofd. Daarna ...
ik heb gelezen net op google dat je 1 glasje drank vlak na het voeden mag drinken als je borstvoeding geeft. Ik zelf wil ook borstvoeding geven maar ga ondanks dat het dus mag, gewoon niet drinken馃槉

4 jaar geleden

Carpaccio of sushi!

Reactie op M1987

Grappig dat tonijn hier zoveel tussen staat! In Belgi毛 is dat geen probleem ...
Awel ik was ook aan het twijfelen 馃檴 ik ben ook van BE ... in 2019 was het nog geen probleem en ik was juist terug zwanger nu ( dus terug up to date hier in de app zeg maar ) en ik las tonijn ?? Ja hier 2 dagen ervoor natuurlijk een lap tonijn gegeten ( paniek ) wel goed uitgebakken .... en toen aan de gyne gevraagd en ze zei liever niet kimberley nieuwe studies tonen aan dat het beter is van niet ! Euh 馃 bij mijn andere dochter geen vuiltje aan de lucht en nu liever niet !?!? Dus neem ik het zekere voor het onzekere en geen meer ( ook niet uit blik ) beide gevraagd

4 jaar geleden

Chocolaaaaa! Ik heb zwangerschapssuiker 馃槗 en carpaccio zal er ook wel weer een keer in gaan 馃槉

4 jaar geleden

Broodje Martina en een goeie vodka!!!!

4 jaar geleden

Reactie op IngeSmolders

Brie mag je gewoon eten hoor! Is van gepasteuriseerde melk!
Oh tegen mij is gezegt geweest day je best de korst laat ma das juist het lekkerste aan heel de kaas

4 jaar geleden

馃崳 馃崳 sushi h茅茅l veel sushi en misschien al wel op de dag van bevalling 馃槀. Metworst in de koelkast. Biefstuk ook Carpaccio ernaast etc

4 jaar geleden

Uitsmijter, sushi, salami zoveel dingen pfff

4 jaar geleden

Sushi en lotssss of tonijn!!!! 17 weeks to goo馃槄鉂わ笍

4 jaar geleden

Broodje brie 馃槏 en toch echt een sigaret roken hoor 馃き