15 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft een beetje hetzelfde haar als jouw zoontje. Ik heb het iets korter laten knippen en doe er iedere ochtend een beetje gel in om het enigzins in model te krijgen haha馃グ

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft precies hetzelfde haar! Terwijl zijn vader en ik allebei krullend haar hebben 馃 Ik zit eraan te denken om het voorste plukje ietsjes te knippen, want het zit altijd in z鈥檔 ogen en opzij doen lijkt het net een staartje.

2 jaar geleden

Luca heeft nog lekker kort haar. En dat laat ik lekker zo denk ..beetje baby gel erin en stekeltjes ..

2 jaar geleden

Reactie op Kelly040

Mijn zoontje heeft een beetje hetzelfde haar als jouw zoontje. Ik heb het i ...
Oh ja dat zit leuk! Doe je er speciaal spul in? Ik heb haarlotion van zwitsal maar dat doet niet zoveel.

2 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Oh ja dat zit leuk! Doe je er speciaal spul in? Ik heb haarlotion van zwits ...
Die had ik eerst ook, maar dat was er na 5 min. weer uit. Ik heb nu gewone gel van de Kruidvat, maar dan wel de minst sterke. Zo blijft het redelijk goed zitten.

2 jaar geleden

Ik kreeg laatst de vraag of ik het geknipt had.. maar het groeit overal heel hard verder behalve aan de voorkant, dus hij heeft nog nergens last van en ik heb het nog niet hoeven knippen 馃槉 als het nat is krult het altijd heel schattig. Verder heeft hij wel een dubbele kruin, dus ik ben bang dat dat wel behoorlijk gaat pieken, daarom denk ik erover na om het juist wat langer te laten groeien

2 jaar geleden

Reactie op Maya Jade

Mijn zoontje heeft precies hetzelfde haar! Terwijl zijn vader en ik allebei ...
Aah haha dat lijkt er inderdaad heel erg op! Ja die pluk he, ik weet ook niet zo goed wat ik ermee moet 馃き

2 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Oh ja dat zit leuk! Doe je er speciaal spul in? Ik heb haarlotion van zwits ...
Je hebt van zwitzalf ook haargel馃槉

2 jaar geleden

Reactie op Adriana-25

Je hebt van zwitzalf ook haargel馃槉
Heb alleen met zwitsal gel dat het binnen no time eruit is

2 jaar geleden

Reactie op Sansje

Heb alleen met zwitsal gel dat het binnen no time eruit is
Dat had ik ook, daarom 'gewone' gel gekocht. Wel de minst sterke maar het blijft tot nu toe goed zitten.

2 jaar geleden

Ons kindje heeft nog geen haar馃槀馃槀

2 jaar geleden

Hier een heel ander type dan jou blonde zoontje. Papa is Nigeriaans en heeft echt zwart kroezelhaar. Ons zoontje heeft bruin met beetje rosse schijn haar. Voorlopig nog steeds heel zacht en stijl. Maar als het nat is komen de mooie krullen er door. Telkens na het wassen blijven ze iets langer zitten. Het begint nu ook goed te groeien. Ik ga het niet knippen, ik hoop op een mooie bos pijpekrullen, lekker puur natuur. Heel benieuwd.

2 jaar geleden

Hier met zijn natte krulletjes 馃槏

2 jaar geleden

Reactie op Miss V

Hier een heel ander type dan jou blonde zoontje. Papa is Nigeriaans en heef ...
Och wat een ontzettend schattige foto 馃グ Mijn zoontje heeft ook krullen als zijn haar nat is! Maar die zijn weg zodra het is gedroogd. Misschien komen ze dan toch nog..?

2 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Och wat een ontzettend schattige foto 馃グ Mijn zoontje heeft ook krullen al ...
Ja denk ik wel hoor. Hun haar is nu nog zo fijn dat de krul er snel uitgestreken is h茅. Hier blijft het de laatste weken na elke wasbeurt een beetje langer. En zit er altijd wel een slag in zijn haar. Vroeger was het helemaal stijf. Denk gewoon wat geduld hebben tot het een dikkere bos is 馃槈