13 Reacties

2 jaar geleden

Niet 🙈 en anders misschien liedje opzetten en meezingen. Afleiden met speelgoed

2 jaar geleden

Een Nijntje tandenborstel met aan de ene kant de borstel en aan de andere kant een bijtring. Hij mag ermee spelen voor het slapengaan en dan zing ik suffe tanden poets liedjes en doe het alsof ik er mijn eigen tanden mee poets. Veel bij blijven lachen en het doen of het een spelletje is. Als hij een dag niet wil, dan laat ik hem ermee klooien en is dat even wat het is. Kortom: soepel gaat het niet, maar ik probeer uit de strijd te blijven.

2 jaar geleden

Ik heb ook een tandenborstel met een bijtring aan de andere kant van het kruidvat. Ik doe altijd eerst 'samen' poetsen, hij met tandpasta zelf even aanklooien in zn mond aka kauwen erop en ik met mijn tandenborstel poetsen door mijn mond. Hij vindt dat geluid hier fantastisch en dan leg ik uit van wil jij ook geluid? Dan poets ik samen met hem zijn tandjes hier werkt dat top!

2 jaar geleden

Hier de jack and Jill tandenborstel en tandpasta milkshake van dezelfde serie en hij vindt t geweldig poets als t moet de hele dag z'n tanden 🤗😊 Ayden is bijna 9 mnd en hij heeft al 6 tandjes 4 boven en 2 beneden

2 jaar geleden

Hier werkt mijn eigen elektrische tandenborstel heel goed! Geluid en getril vindt ze mega interessant 😉

2 jaar geleden

Reactie op Mary83

Een Nijntje tandenborstel met aan de ene kant de borstel en aan de andere k ...
Zo'n tandenborstel hebben we al zolang ze ermee mag spelen is het goed maar zodra ze merkt dat het tandenpoetsen wordt begint ze al

2 jaar geleden

Reactie op vanBuuren90

Hier werkt mijn eigen elektrische tandenborstel heel goed! Geluid en getril ...
Misschien ook wel een goede om uit te proberen

2 jaar geleden

Reactie op Skorpina

Hier de jack and Jill tandenborstel en tandpasta milkshake van dezelfde ser ...
Heb je dan de 'normale' of de buzzy ? Hier is ze bijna 9 maanden en al 8 tanden

2 jaar geleden

Reactie op Co_fay

Heb je dan de 'normale' of de buzzy ? Hier is ze bijna 9 maanden en al 8 ta ...
De normale van 6-12 mnd

2 jaar geleden

Ik gebruik een vingertandenborstel en dat vindt hij heel leuk 😊

2 jaar geleden

Reactie op Skorpina

De normale van 6-12 mnd
👍 gaan we die ook uitproberen

2 jaar geleden

Reactie op Co_fay

👍 gaan we die ook uitproberen
En lekker zelf laten doen als de tandjes jeuken dan wordt t n leuk spelletje 😊

2 jaar geleden

Reactie op Skorpina

De normale van 6-12 mnd
Vandaag uitgeprobeerd, ging verbazingwekkend goed. We hebben vandaag ook in bad tanden gepoetst wat ook nieuw is.