14 Reacties

3 jaar geleden

Hier astma. Blijf voornamelijk binnen. Of evt een buiten onder de overkapping met een voetenbadje. Nu ik bijna 30w ben begint het zwaarder te worden

3 jaar geleden

Ja, ik probeer zo veel mogelijk binnen te blijven en hebben, met de afgelopen zomers ik onze gedachte, een mobiele airco gekocht. Gewoon rustig proberen te blijven en als het te erg wordt lekker aan de waterijsjes en met je voeten in een waterbak.

3 jaar geleden

Jup hier hetzelfde. Gelukkig nog maar 3 weken werken, en dan lekker lang verlof. Oftewel de hele zomer in mijn zwembad liggen of binnen chillen op de bank. Mobiele airco gekocht voor op de slaapkamer, zodat ik in ieder geval goed kan slapen 😊

3 jaar geleden

Hi Sabine, ik heb ook extreme hooikoorts, maar wat helpt is acupunctuur. Ik heb het nu 2x gedaan en ik heb ca. 5x nodig maar nu al grotendeels minder.. ik zou dat zeker proberen!! Ik kon gewoon nachten niet slapen en nu slaap ik gewoon weer normaal :-)

3 jaar geleden

Heb hier ook meer moeite met de temperaturen. Normaal heb ik hier geen moeite mee, maar nu met die kleine uk in me buik heb ik het ontzettend heet en zweet me eigen rot.. blehh

3 jaar geleden

Yes. Hier ook, kan zo verschrikkelijk slecht tegen de hitte momenteel! In augustus uitgerekend en dan lees je de berichten van hittegolven in juli en augustus. Dat er makkelijk temperaturen van 35/40 graden gehaald kunnen worden.... pff 😭

3 jaar geleden

Nog geen last van de hitte gelukkig! Gisteren nog lekker aan het strand gelegen, heb sinds 2 dagen wel dat ik iets meer vocht vast hou maar dat hoort er allemaal bij denk ik dan. Veel water drinken en voetjes omhoog🙌🏻 32 weken zwanger btw

3 jaar geleden

🙋‍♀️ ja! Ik zwel enorm op, houdt vocht vast en zweet mezelf kapot 😅 met deze hitte zit ik dus vooral binnen of loop ik even snel naar buiten met een grote zonnehoed op

3 jaar geleden

Ik heb ook al behoorlijk last van vocht met de warmte.... dat wordt idd nog wat de laatste maandjes

3 jaar geleden

Hier ook last van de hitte , opgezwollen voeten en enkels. Straks lekker het zwembad opzetten en dan met deze temperaturen heerlijk languit in het zwembad liggen . Prima vol te houden dan 😁

3 jaar geleden

We hebben op onze slaapkamer een airco staan zodat slapen altijd lekker is. Ik heb er weinig last van tot nu toe, heb thuis ook niet veel kleren aan 🤣 maar ik hou ook van de zon, ga nu ook nog geregeld onder de zonnebank of lekker in het zonnetje zitten. Rustig blijven, en goed drinken 💪🏻

3 jaar geleden

Tip voor mensen met vocht in de voeten/enkels —> lymfedrainage bij de fysio. Ik ga 2x in de week, het is niet weg maar in ieder geval een stuk minder als dat het was. 😊

3 jaar geleden

Nu nog heerlijk aan het genieten van een koud voetenbadje. Helpt ook enorm tegen de zwelling in de enkels gelukkig. Alleen de hooikoorts vind ik wat minder... maar mag gelukkig nu nog mijn medicatie.

3 jaar geleden

Ik heb meer last van de hooikoorts dan de hitte. Veel binnen blijven, als je buiten bent geweest en niet meer naar buiten hoeft in 1 rechte lijn naar de douche lopen. Buitenkleding komt hier de slaapkamer niet in en een uurtje voordat we naar bed gaan zet ik de zoutlamp aan. Naast goed mn oogdruppels en neusspray nemen werken die twee dingen ook erg goed.