12 Reacties

2 jaar geleden

Ik kwam er helaas afgelopen maand pas achter dat dit bestond: zo jammer. Ik denk inderdaad dat ik hier veel aan gehad zou hebben. Maar wat een lief bericht dit!🥰

2 jaar geleden

Onze kanjer is nu 14 maanden jong. Na de 1e 6 maanden tobben is het nu een heerlijk kind..

2 jaar geleden

Leuk topic! Mijn kleine meid is ook al een echte dreumes 🥰. 1e woordje? NEE 🙃😬 Liefde wordt alleen maar groter ❤️

2 jaar geleden

Hier soms een klein eigenwijsje, maar zo ontzettend lief, gezellig en grappig! ❤.

2 jaar geleden

Wat worden ze alweer groot… onze kleine grote man alweer 15maanden zelfstandig lopen wilt nog niet echt, maar vind het nog we even heerlijk zo🙂 maar hij is wel volop bezig met zijn yoga oefeningen 😆😆

2 jaar geleden

Echt he wat gaat het snel, ze loopt als vanaf 10 / 11 maanden, de eerste woordjes zijn er ook al 😍 een heel echt mensje met een eigen karakter. En idd... wat heb ik hier veel informatie vanaf gehaald. Ook heeft het me wel gek gemaakt hoor, al die kindjes die doorsliepen, al die kindjes die van de flessen af zijn... maaruh super handig dit 😊😊😊 hoe deden ze het vroeger 🙈

2 jaar geleden

Onze kleine man is inmiddels 15 maanden. Het meest mooie en tegelijkertijd het meest heftige jaar wat we ooit hebben meegemaakt. Veel medische trajecten gehad en veel problemen rondom slapen. Ons mannetje heeft in totaal 5 nachten doorgeslapen. Maar we moeten geregeld nog 1, 2, 3, 4, 5x naar boven. Slaaptekort is echt killing... ook om goed te kunnen genieten. Maar des al niet te min blijft het fantastisch om te zien hoe zo'n klein babytje een echt karaktertje krijgt en hij onderdeel van je gezin wordt. Daar waar we een twee-eenheid waren is het nu een drie-eenheid geworden♡

2 jaar geleden

Reactie op Leentje2020

Onze kleine man is inmiddels 15 maanden. Het meest mooie en tegelijkertijd ...
Zo herkenbaar dit😔

2 jaar geleden

De mijne nog geen een nacht doorgeslapen 😔

2 jaar geleden

Reactie op sam20197

De mijne nog geen een nacht doorgeslapen 😔
Het is zo ontzettend pittig! Ik ben op dit moment alleen maar bezig met slaap.... hoeveel hij slaapt en tegelijkertijd hoeveel ik slaap.

2 jaar geleden

Reactie op Leentje2020

Het is zo ontzettend pittig! Ik ben op dit moment alleen maar bezig met sla ...
Hier ook niet... je bent helaas 😇 niet de enige. Verder hier een lief kereltje. Heeft alleen het slaan uitgevonden. We proberen het om te buigen tot aaien. Dat is nog lastig. H Hoop dat hij snel wat vaker doorslaapt, het is killing voor mijn relatie... Bijna elke avond echt kinderbedtijd voor mij:( Ben zelf niet de leukste met maar 4 of 6 uur slaap per nacht. Onderbroken dan.

2 jaar geleden

Reactie op Leentje2020

Het is zo ontzettend pittig! Ik ben op dit moment alleen maar bezig met sla ...
Ja precies