22 Reacties

3 jaar geleden

Menstruatiekrampen. Dus precies zoals je hier boven schrijft

3 jaar geleden

Dit heb ik ook al dagen

3 jaar geleden

Bij mij voelde ik lage buikpijn, klein beetje rugpijn, wat steken onderin de buik. Idd een soort menstruatiepijn. Had dit vorig weekend en maandag bij de controle bleek dat het kindje was ingedaald.

3 jaar geleden

Bij mij voeld/voelde het als menstruatie achtige krampen. Alleen vond ik ze wat veller dan dat. Ik dacht direct dit moeten indalings weeën zijn. En gister is dat bevestigt door de verloskundige. Ons meisje is idd aan het indalen. Liefs

3 jaar geleden

Krampen boven je schaamstreek, en lager in de buik. Ook trekt dan door in je rug.

3 jaar geleden

Ik heb 2 avonden geleden dit ook gehad, kwam ineens over me, heftige ‘menstruatie’ pijn, 1x enorm steek pijn in mijn rechter lies en dan trok het helemaal door naar mijn rug toe. Voelde best heftig en dan was het weer over... ik heb a.s maandag echo dus we gaan het ff zien of het nu indalings weeen waren 👍🏻

3 jaar geleden

Ik heb er ook last van, in combinatie met plotselinge bekkenpijn die ik tot nu toe niet heb gehad. Dinsdag op controle, hopelijk is het enkel indaling!

3 jaar geleden

Hier ook al een aantal dagen last van. Ook regelmatig harde buiken. Al 2 nachten nauwelijks geslapen. Hoef de 14e pas weer op controle. Van mij mag babyboy nu wel komen.

3 jaar geleden

Hier ook al een aantal dagen last van. Ook regelmatig harde buiken. Al 2 n ...
Hier slaap ik al 2 maanden amper door de zeer in mijn heupen en rug kga blij zijn als ik de 37 weken voorbij ben kan nu al niemeer wachten 🙈

3 jaar geleden

Ik heb ook idd dit soort krampen gehad en wat steken in mijn lies.. Ook wat moeilijk lopen (pinguïn style) 😅. Vanmiddag bij de vk geweest en is idd al iets ingedaald. 2 weken geleden lag hij wel al heel laag maar nog niet ingedaald. Zal dit gevoel wel zijn geweest dan 🥰

3 jaar geleden

Niet perse indalingsweeen gevoeld. Wel harde buiken en soort van voorweeen waardoor harde buiken ontstaan. Niet langdurig of pijnlijk. 🌸🤗

3 jaar geleden

Niet perse indalingsweeen gevoeld. Wel harde buiken en soort van voorweeen ...
Dit herken ik! Dinsdag weer een afspraak dus ik ben benieuwd of ze inmiddels (deels) is ingedaald..

3 jaar geleden

Mijn kleine is al 2weken ingedaald, ik heb er niks aan gemerkt.

3 jaar geleden

Ja dat kunnen indalingsweeën zijn! Hier ook regelmatig last van...

3 jaar geleden

Ja dat kunnen indalingsweeën zijn! Hier ook regelmatig last van...
Heb zodanige krampen savonds dat ik zelf over de wc pot hang van mottig te zijn 😥

3 jaar geleden

Dat heb ik idd ook alleen dan niet in m’n rug. Maar wel zo naar van geworden dat ik misselijk wordt, en toch even boven de pot hang 😟

3 jaar geleden

Reactie op isabelrg93

Dat heb ik idd ook alleen dan niet in m’n rug. Maar wel zo naar van geworde ...
Hier ook zo al 3 dagen elke avond tot snachts krampen en overgeven

3 jaar geleden

Reactie op Debby04

Heb zodanige krampen savonds dat ik zelf over de wc pot hang van mottig te ...
Super vervelend.. ik heb het ook gehad. Ik zou toch de verloskundige even bellen..

3 jaar geleden

Zit er regelmaat in?

3 jaar geleden

Ik heb 2x dat soort krampen gehad maar verspreid over de hele dag. En vandaag, enkele dagen later had ik het weer.. zijn dit dan ook indalings weeën?