18 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben woensdag op controle geweest was dan wel 27 weken en ons wondertje was ongeveer 35 cm lang

3 jaar geleden

Op 25 weken was ze 33 cm lang, dit kwam ongeveer overeen met 26 weken

3 jaar geleden

Ik moet extra groei echo s ivm eerste zwangerschap. Lange grote baby :) en dat wisten we pas tijdens de persweeen. Bij 20 wkn echo was hij een week verder. We zien het over paar weken hoe lang hij is. Ik verwacht in ieder geval geen kleintje. Mijn man is 2m en ik 1,86

3 jaar geleden

Ik ben 26,5 nu en begin deze week was hij 32 cm :)

3 jaar geleden

Ik moet extra groei echo laten doen. Omdat ie te lang was, en gewicht onder de 'normale' richtlijn!

3 jaar geleden

Ik ben volgende week 26 weken en heb dan mijn volgende echo. Ik ben heel benieuwd!

3 jaar geleden

Bij mij meten ze helemaal niet eens. Ze zeggen dat dat niet meer kan. Dus de laatste meting bij mij was bij de pretecho van 15 weken.. Ik zie dat ze bij jullie wel kunnen meten.. Ik snap er niks van

3 jaar geleden

26+4 en vorige week was onze lange darm al 35 cm.. Maar dat wisten we al vanaf het begin; baby met lange benen, net als papa en mama

3 jaar geleden

Ik gisteren nog echo gehad, 26.3 weken. Het gewicht was 935 gr. Maar de lengte heeft ze niet gezegd en staat ook niet op het verslagje. Wel lag hij met zijn beentjes helemaal opgetrokken, misschien daarom. 25 mei heb ik wel een uitgebreide echo, dan ben ik 28 weken. Hopelijk kan ik het dan wel zien.

3 jaar geleden

Bij mij zeggen ze dat ze dat niet meer kunnen meten en meten ze alleen het gewicht.. raar dat dat niet overal hetzelfde is!

3 jaar geleden

Reactie op 88Sabine88

Ik moet extra groei echo s ivm eerste zwangerschap. Lange grote baby :) en ...
馃槏馃槃

3 jaar geleden

Geen lengte bekend. Bij mijn laatste controle vorige week waren ze rond de 1180g. Dat was keurig want ze moesten rond 1200g zijn bij 28 weken (wat ik toen dus nog net niet was).

3 jaar geleden

Bij ons werken ze in weken en gewicht. Ik heb met 28 weken een echo gehad, toen was ze 1325gram en haar omvang kwam op 29+5 weken zwangerschap. Grote meid dus haha

3 jaar geleden

Bij mijn in het ziekenhuis meten ze elke 4 weken het hoofdje, buikje en boven beentje en dan kan je zien of het via de lijn groeit. Maar ze kunnen niet altijd goed meten door schaduw en liggen van het kindje.. ons kindje groeit netjes gemiddeld op de lijn, alleen de benen wat korter. Ze zeggen niet hoe zwaar of lang het is dan zou ik er misschien naar moeten vragen..

3 jaar geleden

Reactie op Sherry90

Bij mij meten ze helemaal niet eens. Ze zeggen dat dat niet meer kan. Dus d ...
Ik heb precies hetzelfde.. ivm met corona geen echo鈥檚.. laatste was met 20 weken.

3 jaar geleden

Reactie op Nala8

Ik heb precies hetzelfde.. ivm met corona geen echo鈥檚.. laatste was met 20 ...
Jaa vervelend he. Alles is inderdaad daardoor toen geannuleerd. Ik had wel met geluk nog een echo tussendoor en vroeg nog of ze op gingen meten maar ze zeiden dat het niet meer mogelijk was. Heb jij gauw weer een echo nog?

3 jaar geleden

Reactie op Sherry90

Jaa vervelend he. Alles is inderdaad daardoor toen geannuleerd. Ik had we ...
Na de 20wekenecho krijg je ook geen echo's meer, Corona of niet. Tenzij je een pretecho laat maken en die worden nu weer steeds meer gedaan vanwege de eerste versoepelingen

3 jaar geleden

Ik krijg van mijn verloskundige geen lengte en gewicht door van de baby en ik ben al bijna 28 weken. Ze is erg tevreden over mij en de baby dus dan zal het prima zijn, ik hou het zelf bij met deze app en andere weekupdates