15 Reacties

2 jaar geleden

Alleen een pyjama met lange mouw en sokken. Mijn zoontje wil geen slaapzak aan en een deken schopt hij direct af. Gelukkig is hij warmbloedig. Hahah. Zit mij nu al te bedenken hoe ik dat straks moet gaan doen als het echt koud wordt. Dus ik volg even

2 jaar geleden

Mijn mannetje wil momenteel niet in een slaapzak dus hij ligt nu lekker in een pyjama (shirt en broek)... hoop dat hij straks wel weer in zijn slaapzak wil... geen dekbed of iets dergelijks want meneer speelt graag verstoppertje 🙈

2 jaar geleden

Onze dochter heeft een romper en pyjama aan. En ze ligt onder een normaal dekbed. Als het straks echt af gaat koelen doen ik haar denk ik een slaapzak aan of warmere pyjama's. Ze houd er nog wel van om het hele bedje door te gaan dus ik weet niet of ze een slaapzak wel fijn vind haha.

2 jaar geleden

Meneer gaat al sinds 7 maanden, in zijn zomer slaapzak. In de winter met een winterslaapzak. Rompertje en zonder deken. Ons kind is te wild en vind dat niet echt prettig om hem dan met een deken te laten slapen. Ik heb hem altijd in een slaapzak laten slapen, en voorheen met puckababy. Hij kan niet zonder zijn slaapzak, voor hem geeft dat ook een veilig gevoel merk ik❤

2 jaar geleden

Hier voor nu alleen een pyjama binnenkort waarschijnlijk een dekentje erbij

2 jaar geleden

Het is in de slaapkamer van onze dochter nu nog steeds continue 22 graden. Hebben een goed geïsoleerd huis. Ze slaapt nu in een romper met lange mouwen en een dun slaap broekje. Straks de slaapzak weer aan. Eerst een dunne, later weer een dikke. Dekens gebruiken wij nog niet. Ze kruipt soms het hele bed door in haar slaap

2 jaar geleden

Alleen een romper en slaapzak. Geen dekentje want hij kruipt heel het bed door en word vaak met z'n hoofd aan het voeteneind wakker haha dus dan ligt die deken alleen maar in de weg.

2 jaar geleden

Zomer slaapzakje ( katoenen buitenlaag Puckababy) rompertje korte mouw en een dunne pyama. Anders heeft hij het koud.

2 jaar geleden

In een rompertje met lange mouwen en een zomerslaapzak zonder mouwen. Als het kouder wordt doe ik hem eerst een pyjama aan met zijn zomerslaspzakje en voor de echte kou hebben we een winterslaapzak.

2 jaar geleden

Ik gebruik dit een beetje als richtmiddel 😊

2 jaar geleden

Die van mij in dunne kleding in slaapzak (dun) onder een laken met 1 deken. Hij slaapt super.

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt in dunne kleding in een zomer slaapzak onder een laken en 1 deken. En slaapt heerlijk

2 jaar geleden

Ons dochtertje heeft het nogal snel warm en slaapt nog steeds in een hydrofiele zomerslaapzak en heeft daaronder een rompertje zonder mouwtjes. Op haar kamer is het meestal rond de 21 graden.