12 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg ook! Vind het ergens heel fijn, maar wil wel in ieder geval een plan hebben hoe het aan te pakken. Mijn zoontje speent en duimt namelijk ook niet… Enige zuigbehoefte krijgt ie van de borst.

2 jaar geleden

Ik lees graag mee. Bij mijn eerste stopte het vanzelf bij 10 maanden, maar bij mijn dochter, ook 13 maanden, lijkt haar behoefte eerder toe te nemen. Ze weigert de fles en zodra ik in de buurt kom, meteen haar handjes onder mijn shirt. Wil graag stoppen, liefst ook in de nacht, maar dat gaat nu al 3 weken gepaard met enorme huilbuien en gebroken nachten.

2 jaar geleden

Ik volg ook, hier 13 maanden, geen aanstalten om te stoppen, van beide kanten niet, maar wel aan het onderzoeken hoe te stoppen als het moet en het stoppen nog niet natuurlijk gaat..

2 jaar geleden

Reactie op Mus1983

Ik lees graag mee. Bij mijn eerste stopte het vanzelf bij 10 maanden, maar ...
Ja zelfde hier ook

2 jaar geleden

Reactie op Maya Jade

Ik volg ook! Vind het ergens heel fijn, maar wil wel in ieder geval een pla ...
Dat heb ik dus ook. En Lily is echt dol op tiet. Duimen, speen...ze doet het niet. We hadden het een paar weken op alleen avond nacht en ochtend tietje...maar nu blijft ze smiddags ontroostbaar tenzij ze een mag drinken aan de borst. Dus de behoefte is weer toegenomen. Ik hoop eigenlijk op een natuurlijk verloop waarbij ze minder behoefte krijgt.

2 jaar geleden

Ik volg ook leuk dat we allemaal volgen maar n oplossing hebben we nog niet gevonden heb de laatste dagen t geprobeerd met amandelmelk maar ook dat lukt niet wil ook niet over op melk hij moet gewoon meer eten ..er komen momenteel ook z'n bovenste kiezen door de onderste zijn er al en heb t idee dat de bv ook n beetje pijnstiller is voor hem ..tja we wachten maar af ik kan geen gebroken nachten hebben ben alleen en werk ook nog pffff succes meiden!!

2 jaar geleden

Reactie op Issi

Dat heb ik dus ook. En Lily is echt dol op tiet. Duimen, speen...ze doet he ...
Ja dat hoop ik ook dat natuurlijke verloop, ik denk ook dat als er meer gegeten wordt en dat gestimuleerd wordt omdat ze naar de opvang gaat, dat dan de borstvoeding vanzelf minder wordt.. Ik laat het zijn beloop gaan.. want geniet er nog te veel van om abrupt te stoppen 🥰

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft nog steeds geen tanden. Helemaal niets! Kan je dan eigenlijk wel verwachten dat ze meer gaan eten…?

2 jaar geleden

Reactie op Skorpina

Ik volg ook leuk dat we allemaal volgen maar n oplossing hebben we nog niet ...
Hier flesvoeding, maar zodra hier tandjes doorkomen heeft hij vaak ipv 1 fles 2 a 3 flessen. Mss gaat het binnenkort beter..

2 jaar geleden

Reactie op Mus1983

Ik lees graag mee. Bij mijn eerste stopte het vanzelf bij 10 maanden, maar ...
Hier precies het zelfde!! Nu zeker met de slaapregressie komt hij weer vaak in de nacht en de enige troost is dan de borst… Anders is hij volledig ontroostbaar en waar ik inderdaad ben is hij aan het smakken en tijdens het spelen samen steeds op mij aan het klimmen en op zoek 😅😅

2 jaar geleden

Hier doe ik het wel nog met liefde!! Maar ben wel benieuwd hoe je het moet aanpakken als het voor mijn gevoel klaar is. Misschien is de beste manier gewoon cold turkey stoppen?🤔

2 jaar geleden

Ik doe alleen ochtend sinds een maand Avond geef ik melkpoeder van 180 ml (moet nog op) En met de lunch 180 ml magere melk. Allemaal verwarmd en in flesje, dat gaat oké. Geen protest Maar de ochtend ben ik aan het afbouwen door haar een klein ontbijt er naast te geven. Bordje yoghurt of pap. Dat wil ik steeds verhogen en dan bekertje melk erbij aanbieden. Ipv borst. Ga het onwijs missen. De ochtenden vind ik knus en intiem ♥️