Hallo allemaal,
Ik vraag me af hoe lang jullie kleine spruitjes in maatje 1 zitten. Onze kleine boef is nu 8 weekjes en zit nog in maat 1. Wij gebruiken pampers premium protection. En we hebben ook van kruidvat maar merk wel iets verschil in grootte
Ik gebruik pampers pure en pamper premium protection. Mijn zoon is vandaag 3 maanden en zit nog in maat 1.
Op premium protection maat 1 staat ook een 2tje, als de plakkertjes daar komen moet je overstappen naar 2 :)
Mijn dochter is nu 11 week en kan eigenlijk al wel naar maatje 3 haha. Volgens mij zijn we met 4-5 week overgegaan maar maatje 2. Maatje 1 zat erg strak om haar mooie spekbeentjes
Die van mij is 10 weken vandaag en heeft nog maatje 1. Ik vroeg mij dit ook af! Staat volgens mij dat nmr 1 tot 5kg is. Die van mij is al 5kg. Zit nog niet te strak dus ik hou die nog even.
Hi. Onze dochtertje is 7 weken en draagt maat 2 van merk pampers.
Op gegeven moment vonden wij maatje 1 wat krapjes/onhandig worden. Ook lekte ze vaak door. Toen maat 2 geprobeerd, dit beviel beter dus zijn we die gaan gebruiken😇.
Maat 1 gaat tot en met 5 kg, maar als het nog lukt om de pamper om te doen bij je kleine zou ik dat gewoon lekker doen. Wij hadden heel veel maat 1 en hebben die gewoon opgemaakt, onze kleine heeft ze tot ruim 5.5 kg kunnen dragen, ook van pampers premium protection btw. Kruidvat luiers vallen ind echt veel kleiner, maat 1 van kruidvat paste hij na 1 maand al niet meer.
Onze zoon is bijna 11 weken en het is dat we maat 2 op willen maken, maar maat 3 past eigenlijk beter 😁😱
Ik vrees dat ik stiekem slagroom geef....
Heel verschillend dus. Maar je merkt vanzelf wanneer je overlopende luiers hebt hoor! Dan ben je toe aan de volgende maat 😅
Maat 1 gaat tot en met 5 kg, maar als het nog lukt om de pamper om te doen ...
Ja tot nu toe gaat het prima. Hij weegt nu denk ik bijna 4.5 kilo. Jaa ik ben door 1 heen dus weer even bijhalen.
Die kruidvat kan hij maat 1 ook niet goed meer aan nee. Echt een verschil he