61 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik pampers pure en pamper premium protection. Mijn zoon is vandaag 3 maanden en zit nog in maat 1. Op premium protection maat 1 staat ook een 2tje, als de plakkertjes daar komen moet je overstappen naar 2 :)

5 jaar geleden

onze zoontje van 7 weken zit ook nog in maatje1

5 jaar geleden

Mijn dochter is nu 11 week en kan eigenlijk al wel naar maatje 3 haha. Volgens mij zijn we met 4-5 week overgegaan maar maatje 2. Maatje 1 zat erg strak om haar mooie spekbeentjes

5 jaar geleden

Die van mij is 10 weken vandaag en heeft nog maatje 1. Ik vroeg mij dit ook af! Staat volgens mij dat nmr 1 tot 5kg is. Die van mij is al 5kg. Zit nog niet te strak dus ik hou die nog even.

5 jaar geleden

Reactie op juul95

onze zoontje van 7 weken zit ook nog in maatje1
Idem

5 jaar geleden

10 weken vandaag en maatje 2 is nog ver te groot.

5 jaar geleden

Hi. Onze dochtertje is 7 weken en draagt maat 2 van merk pampers. Op gegeven moment vonden wij maatje 1 wat krapjes/onhandig worden. Ook lekte ze vaak door. Toen maat 2 geprobeerd, dit beviel beter dus zijn we die gaan gebruiken😇.

5 jaar geleden

Maat 1 gaat tot en met 5 kg, maar als het nog lukt om de pamper om te doen bij je kleine zou ik dat gewoon lekker doen. Wij hadden heel veel maat 1 en hebben die gewoon opgemaakt, onze kleine heeft ze tot ruim 5.5 kg kunnen dragen, ook van pampers premium protection btw. Kruidvat luiers vallen ind echt veel kleiner, maat 1 van kruidvat paste hij na 1 maand al niet meer.

5 jaar geleden

Onze zoon is nog geen 5 kilo maar zit in etos maat 2, maat 1 kon nog wel maar lekte vaak door (ook met pampers) hij plast veel denk ik dan maar.

5 jaar geleden

Onze zoon is bijna 11 weken en het is dat we maat 2 op willen maken, maar maat 3 past eigenlijk beter 😁😱 Ik vrees dat ik stiekem slagroom geef.... Heel verschillend dus. Maar je merkt vanzelf wanneer je overlopende luiers hebt hoor! Dan ben je toe aan de volgende maat 😅

5 jaar geleden

Mijn zoontje is laatst overgegaan naar maat 3 etos/kruidvat omdat hij steeds vaker doorlekte. Is nu 10 weken en rond de 6,5 kg 😅

5 jaar geleden

Reactie op Babyboy072020

Ik gebruik pampers pure en pamper premium protection. Mijn zoon is vandaag ...
Ohh. Ik had die 2 wel zien staan maar nooit geweten waarom. Dank je wel haha

5 jaar geleden

Reactie op Manuela_

Mijn dochter is nu 11 week en kan eigenlijk al wel naar maatje 3 haha. Volg ...
Ohh wauw hihi wat een verschil he in kleintjes. 🥰

5 jaar geleden

Reactie op isabelrg93

Die van mij is 10 weken vandaag en heeft nog maatje 1. Ik vroeg mij dit ook ...
Jaa ik dacht ook van zolang het niet te strak zit dan houd ik die maat aan

5 jaar geleden

Reactie op LauraHM85

Onze zoon is bijna 11 weken en het is dat we maat 2 op willen maken, maar m ...
Haha ja ze groeien als kool🤣 slagroom hahaha ja wie weet 😋 tot nu toe geen overlopende luiers gehad 👌

5 jaar geleden

Reactie op Sdaj

Onze zoon is nog geen 5 kilo maar zit in etos maat 2, maat 1 kon nog wel ma ...
Ja als die doorlekt dan ik maay groter beter inderdaad.

5 jaar geleden

Onze zoon 9 weken moet nu echt wel maat 3 aan hij is 5,5 have kilo maar maat 2 zit echt te krap

5 jaar geleden

Reactie op Jelena B

Maat 1 gaat tot en met 5 kg, maar als het nog lukt om de pamper om te doen ...
Ja tot nu toe gaat het prima. Hij weegt nu denk ik bijna 4.5 kilo. Jaa ik ben door 1 heen dus weer even bijhalen. Die kruidvat kan hij maat 1 ook niet goed meer aan nee. Echt een verschil he

5 jaar geleden

Reactie op Rebeccarebecca

10 weken vandaag en maatje 2 is nog ver te groot.
Kleine spruit hihi

5 jaar geleden

Reactie op Manuela_

Mijn dochter is nu 11 week en kan eigenlijk al wel naar maatje 3 haha. Volg ...
Haha precies dit ja!