14 Reacties

4 jaar geleden

Hier bijna precies het zelfde 6 november mijn spiraal laten verwijderen en woensdag een positieve test😁

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik heb een clearblue test gedaan met weken indicatie. Geeft misschien al wat antwoorden. Als die aangeeft 2-3 dan ben je ongeveer 4 weken omdat ze niet tellen zoals de huisarts dit doet. Maar dit staat ook in de bijsluiter uitgelegd :-).

4 jaar geleden

Ik heb vrijdag ochtend een positieve test in handen gekregen. Ben nu 4 weken en 2 dagen ( door ovulatietesten weet ik wanneer mijn eisprong was )

4 jaar geleden

Ik ben 23 september gestopt met de pil en vanaf 28 oktober zwanger (volgens de berekeningen)..Dus ook mooi snel, manlief moest er wel even van zweten haha maar super blij. Afgelopen week een positieve test, daarvoor waarschijnlijk net te vroeg geweest met testen. Morgen 7 weken zwanger, spannend allemaal :)

4 jaar geleden

Hier ook gestopt op 2 november en positieve test op 4/12 :) zo blij!!!

4 jaar geleden

12 november 1e dag laatste menstruatie. 10 dec. Opeens erg sterk het gevoel dat ik een test moest gaan doen. Deze was positief, 11 dec. Weer 1 gedaan deze was ook positief. Dan zou ik vandaag op 4+5 zitten. (Niet gepland wel gewenst😍) 7 januari naar de VK. Spannende weken, in het verleden al 1x buiten de baarmoeder en 2 miskramen gehad. En gelukkig inmiddels een gezonde dochter van 2.

4 jaar geleden

Hoi op 13 december achtergekomen dat ik zwanger ben voor de eerste. Begin januari onze eerste afspraak bij de vk.

4 jaar geleden

4 weken en 5 dagen zwanger😂 voel me wel opgeblazen maar komt ook door mijn trage darmen en ik heb letterlijk gewoon nergens zin in.

4 jaar geleden

Vorige week de test gedaan en positief! Zwanger van de 1e! 8 januari afspraak bij de vk.

4 jaar geleden

Eind oktober gestopt met de pil en op 12 december positieve test in handen op basis waarvan ik ongeveer 4-5 weken zwanger zou zijn. Ik kon/kan het nog niet geloven. Hoe dan zo snel? Haha laten we hopen dat alles goed is🙏🏻. Over 2 weken eerste echo.

4 jaar geleden

Reactie op MichelleLanaZoë

12 november 1e dag laatste menstruatie. 10 dec. Opeens erg sterk het gevoel ...
Toevallig ik ook 12 nov 1e dag laatste menstruatie. En 9 Dec getest. Alleen dan bij mij wel gepland met icsi :)

4 jaar geleden

Ik heb ook op 12 december een positieve test in handen gehad. Was al wel een tijdje gestopt met de pil maar dit was de eerste ronde dat we het echt gingen proberen. Heel onwerkelijk en vriend gelooft het nog niet. Die zegt iedere dag dat ik toch nog maar een test moet doen haha. Morgen maar eens de verloskundige bellen voor een eerste afspraak, ik ben benieuwd. Als het goed is nu 4,4 wk zwanger..

4 jaar geleden

Ik heb 12 dec ook een positieve test in mijn handen gehad ik ben nu 4+3 weken. Net 2 maanden gestopt met de pil. Maar de 1 ste maand deden we het nog veilig Dus het was ook gelijk raak Het blijft spannend ik ga morgen ook de verloskundige bellen voor een afspraak Hopen dat we snel een echo krijgen kan niet wachten!! 🥰

4 jaar geleden

Ik ben 21 augustus gestopt met de pil na ongeveer 13 jaar. Dus redelijk snel gelukt. Op 8 december al een hele lichte positieve test en daarna tot aan 11 december getest, het werd steeds donkerder. Daarna de CB wekenindicator en die gaf 1-2weken aan. 1e dag van laatste menstruatie was op 13 november. 6 januari 1e VK afspraak. Spannende tijd! Gefeliciteerd!