14 Reacties

2 jaar geleden

Hoe is hij voor derest? Opgewekt? Zieke indruk?

2 jaar geleden

Reactie op babyaugust

Hoe is hij voor derest? Opgewekt? Zieke indruk?
Heel erg hangerig, huilen, wil niet eten behalve een klein beetje yoghurt - gelukkig, soms even een opleving dan heeft hij even praatjes en loopt hij even rond. Maar grotendeels zit/ hangt hij met rode wangen en een wit koppie op ons of op de bank.

2 jaar geleden

Nog nooit langer dan 3 dagen hoge koorts gehad hier, zeker huisarts weer bellen! Nog wel plasluiers?

2 jaar geleden

Mijn dochter is een paar weken geleden ook heel ziek geweest, toen had ze 7 dagen hoge koorts. Ik ben toen ook naar de huisarts en uiteindelijk naar de kinderarts met haar geweest. Ze konden verder niks vinden en ze moest echt aansterken. Haar alles gegeven wat ze wel wilde eten of drinken, uiteindelijk lukte knijpfruit of een mandarijntje of banaan. Je kan weinig doen als hem zo goed mogelijk rust te geven en te zorgen dat hij niet uitdroogt. Als de koorts wat meer gezakt is gaat hij weer langzaam maar zeker echt weer aansterken. Heel veel sterkte ♡

2 jaar geleden

Oh jeetje wat schrikken. Ik zou toch de huisarts weer even bellen, zeker als ze zo huilerig is en niet goed eet. Sterkte, hoop dat ze snel opknapt!

2 jaar geleden

Gewoon weer even overleggen met assistente huisarts. Ik bel na 3 dagen hoge koorts en daarbij geen 'verdachte dingen'. Denk dan aan Suf, vlekjes, overgeven, diaree, geen plasluiers. Nu is jouw kindje na 1 dag al nagekeken. Maar koorts blijft wel heel hoog. Dus gewoon even bellen voor overleg.

2 jaar geleden

Ik zou ook even bellen hoor! 40+ is echt veel! Hoe gaat het ondertussen? Van tandjes kunnen ze wel wat verhoging hebben maar zoveel is echt erover! Heb het onlangs zelf meegemaakt, maar toen had mijn zoontje net een vaccinatie gehad.

2 jaar geleden

Reactie op Mangoo

Heel erg hangerig, huilen, wil niet eten behalve een klein beetje yoghurt - ...