13 Reacties

4 jaar geleden

Ja gebeurt ook hier met momenten :) Ik pak dan meestal een mandarijntje of heel soms een beetje soep

4 jaar geleden

Ik heb er ook last van. Ik neem meestal een stuk komkommer. Lekker fris uit de koelkast. Wel even goed afspoelen, just to be sure.

4 jaar geleden

Ik word zelfs misselijk als ik niets eet! Crackertje en wat water is gelukkig voldoende..

4 jaar geleden

Herkenbaar inderdaad! Ik heb nu gewoon een pak met crackers naast mijn bed liggen. Wanneer ik wakker wordt, eet ik gewoon even iets, en draai ik me daarna weer om. Werkt prima!

4 jaar geleden

Ik heb het ook. Maar ik weet niet of het komt doordat ik net te weinig heb gegeten. Normaal ben ik nooit zo vroeg wakker.

4 jaar geleden

Reactie op Myfirstbaby

Ja gebeurt ook hier met momenten :) Ik pak dan meestal een mandarijntje of ...
Haha ik neem ook soms soep. Ik merk dat ik aan iets lichters zoals een cracker of koekje toch niet voldoende heb

4 jaar geleden

Yep! Ik eet meestal fruit

4 jaar geleden

Hier 4 weken en 2 dagen en ook 's nachts honger. Ik kreeg van een zwangere vriendin de tip om dan een handje ongezouten noten te eten. Zij kreeg deze tip van haar verloskundige. Gezond, vult goed en vol gezonde vetten dus ook een verantwoord snackje :)

4 jaar geleden

Wordt s'nachts ook wakker, maar draai me wel gewoon weer om. Als ik eruit ga dan ben ik door mijn slaap heen. Wordt standaard 3 uur wakker in de nacht

4 jaar geleden

Ik heb bisquitjes naast mijn bed liggen. Maar tot nu toe niet nodig gehad. Moet nu wel binnen een half uur na opstaan wat eten of ik wordt misselijk en om de 2 a 3 uur.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik leg nu voordat ik naar bed ga al een banaan op m'n nachtkastje 🤣 M'n vriend vindt het erg hilarisch

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik heb midden in de nacht laatst eierkoeken gegeten haha. Nu maar rijstwafels naast men bed liggen en water met gember😊

4 jaar geleden

Hier ook. Heb wat crackertjes, fruit of nootjes naast mn bed 😅.