15 Reacties

3 jaar geleden

Mijn bed staat nu i n de woonkamer de mensen van media point kwam het brengen en in elkaar zetten. Ik haal hem nu niet uit elkaar hahaa zou wel makkelijk zijn.

3 jaar geleden

Als je er een huurt wordt hij voor je inelkaar gezet. Dit is een minuut of 5 werk maar als je het zelf moet doen zal het iets langer duren. Je kan altijd de verhuurder vragen voor opties

3 jaar geleden

Ik mag gewoon een matras op de tafel leggen. Tafel is 80cm hoog en lang genoeg voor een matras.

3 jaar geleden

Reactie op ManonMG

Ik mag gewoon een matras op de tafel leggen. Tafel is 80cm hoog en lang gen ...
Ja heb ik ook al aan gedacht. Maar net een nieuwe/ronde tafel dus dat kan helaas niet 🤔 Mijn man werkt in een meubelgroothandel. Misschien een tafel lenen ipv een bed 🤣

3 jaar geleden

Krijgen jullie deze vergoed van de zorgverzekering? Ik wil der ook wel 1 maar wil er niet 200 euro voor betalen..

3 jaar geleden

Vrijdag komen ze bed leveren kost inderdaad 110 euro wel inclusief ophalen brengen er moet nou eenmaal bed beneden staan.

3 jaar geleden

Ik heb het bed via mediopoint besteld om te lenen maar zoals ik nu weet hoef ik er niks voor te betalen omdat ik het voor een korte periode leen. Volgens mij word dit vergoed vanuit de basis verzekering?

3 jaar geleden

Reactie op eefke92

Vrijdag komen ze bed leveren kost inderdaad 110 euro wel inclusief ophalen ...
Ja ik beval in het ziekenhuis. Ben medisch. Maar bij mijn eerste zwangerschap vond ik het wel fijn een bed beneden. Vandaar mijn vraag

3 jaar geleden

Reactie op Janneke97

Ik heb het bed via mediopoint besteld om te lenen maar zoals ik nu weet hoe ...
Helaas niet heb het nagevraagd bij mijn verzekering(fbto) ook ondanks aanvullend pakket

3 jaar geleden

Reactie op eefke92

Helaas niet heb het nagevraagd bij mijn verzekering(fbto) ook ondanks aanvu ...
Ik had gister medipoint aan de telefoon, je kan huren of er moet een andere reden zijn voor een hoog laag bed en dan alleen op advies van dokter en of verloskundige. Als ik boven zou bevallen kan ik met complicaties niet naar beneden ivm een slijle trap.

3 jaar geleden

Reactie op eefke92

Helaas niet heb het nagevraagd bij mijn verzekering(fbto) ook ondanks aanvu ...
O dan ga ik ook maar is even bellen hoe of wat

3 jaar geleden

Ik zit bij de friesland ben aanvullend verzekerd maar word niet vergoed. Idd alleen met een verwijzing van gyn. Of verloskundige. Heb wel veel bekkenbodem klachten. Ben 32 weken zwanger. Dus moet nog even. Vrijdag naar de gyn. Dan even vragen of het via hun kan

3 jaar geleden

Bed wordt zonder indicatie niet vergoed, maar zag dat je hem al kan lenen voor 110euro (dan moet je hem zelf in elkaar zetten, dit lijkt op het instructiefilmpje niet heel moeilijk) hij wordt dan met 37 weken gebracht en opgehaald als jij hem weer kwijt wilt. Is bij hulpmiddelencentrum een sspeciaal kraambed met matras ook

3 jaar geleden

@Deen1993. Waarom moet je een bed beneden hebben als je thuis wilt bevallen?

3 jaar geleden

@Deen1993. Waarom moet je een bed beneden hebben als je thuis wilt bevallen ...
Dat zijn de regels vanuit onze verloskundigenpraktijk. In het verleden is het eens mis gegaan en ze willen nu geen risico meer lopen.. helaas. Bij de eerste moest ik in het ziekenhuis, dus geen bed neergezet.