20 Reacties

3 jaar geleden

Matiz Jael... Staat goed en klinkt goed.. Vind ik dan! Succes, ik ken het probleem🤣

3 jaar geleden

Matiz Valentin

3 jaar geleden

Matiz Jael vind ik heel mooi

3 jaar geleden

Matiz is wat mij betreft veel stoerder, die 2e naam tja, die is zo verschillend, dat is echt helemaal aan jullie,

3 jaar geleden

Ik ga ook voor matiz lekker stoer en qwa uitspraak duidelijker... 2e naam vindt ik moeilijk aangezien dat ook voor jullie meer betekenis heb en ben van mening dat met een 2e naam alles kan😅

3 jaar geleden

Matiz Jael

3 jaar geleden

Matiz zou ik dan doen, mensen weten wel dat het op zn Frans moet en anders erbij vernoemen. Matiz Jael klinkt het lekkerst... Stevie vind ik dan te Engels. Of je moet richting Stefan gaan... Lastig he zon naam...

3 jaar geleden

Persoonlijk vind ik Mathis ook een mooie spelling, stond bij ons op het lijstje😊 Mathis Valentin

3 jaar geleden

Matiz vind ik het mooiste Het is wel ook een auto maar weet niet of dat je uitmaakt😁

3 jaar geleden

Ik heb een kindje op het kdv die je als Mattis schrijft en ook hetzelfde uitspreekt als de opties van jou!

3 jaar geleden

Mooie naam! Ik vind de schrijfwijze Matisse mooier, tijdlozer en echt Frans ogen. Matiz is ook een model auto wat mij tegen zou staan. Qua 2e naam Jael 't mooist maar Stevie ook leuk (omdat vernoemen wel echt bijzonder is). Succes!

3 jaar geleden

Super mooie naam, ik zou gaan voor Matiz Valentin.

3 jaar geleden

Matiz is mooi! Matisse associeer ik meteen met de schilder

3 jaar geleden

Moest het hier een jongen geweest zijn, was het ook die naam geworden. Wel schrijfwijze “Mathis”. Matisse vind ik ook leuk, maar afhankelijk hoe je de naam uitspreekt dan? Volg je gevoel, alvast een mooie naam! 😃

3 jaar geleden

Als je toch voor een Franse naam gaat zou ik kiezen voor Matisse. Klinkt net zo 'stoer'/hetzelfde als Mathiz maar voelt wel meer Frans/af.Tweede naam weer een vernoeming is heel bijzonder wel, maar ik vind de drie opties wel mooi. Succes!

3 jaar geleden

Franse schrijfwijze volgen.. Matisse

3 jaar geleden

Oja, zou ook gaan voor Matisse Valentin

3 jaar geleden

Ik vind Matisse Valentin het mooist omdat je dit op zn Frans ook het mooist uitspreekt in vergelijking met de andere twee 2e namen

3 jaar geleden

Ik zou ook gaan voor Matisse Valentin! Mooist combi en het meest passend bij Julien.

3 jaar geleden

Ik vind Matiz Valentin het mooist 😊