21 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een broek met elastieken heupen van bonprix

2 jaar geleden

Ik heb high waist broeken van Bershka

2 jaar geleden

High waist van de pieces

2 jaar geleden

High waist van only of pieces heb ik

2 jaar geleden

H&M heeft ook plussize high waist! Gaat tot maat 4XL of 58

2 jaar geleden

Ltb broeken, high waist

2 jaar geleden

Heb ook een paar h&m mom jeans broeken aangeschaft omdat ik mijn oude broeken nog niet dicht krijg. De broeken Zijn ook hoog in de taille. Daarnaast zijn de broeken van Only en dan de Blush versie ook super fijn en hoog in taille. Herken je probleem en liep tegen hetzelfde aan.

2 jaar geleden

Lynn Midge Skinny van Gstar!

2 jaar geleden

Esprit high waist heel fijn. Of didi

2 jaar geleden

Ik heb broeken van Anytime, van de wehkamp. Super fijne broeken! Zitten ook prettig met mijn nog veel te dikke buik.. Aangezien ik bezig ben met afvallen, vind ik het fijn dat ze niet zo duur zijn. Als ik ze dan niet meer pas, vind ik het niet zo moeilijk om ze weg te doen. Bij normaal gewicht zweer ik bij de broeken van g-star!

2 jaar geleden

G-star! En broek van mango, coated, die rekken goed mee

2 jaar geleden

Heb ook een paar h&m mom jeans broeken aangeschaft omdat ik mijn oude b ...
Jaa die mom jeans zitten top he!!! Ik vind het model ook heel leuk. En we zijn nu moeders, dus mogen ze dragen hahaha.

2 jaar geleden

Reactie op Mirjem

Jaa die mom jeans zitten top he!!! Ik vind het model ook heel leuk. En we z ...
Ja zijn echt super fijn idd. Leef erin! En qua lengte voor mij met mijn korte pootjes precies lang zat 馃槈

2 jaar geleden

Ja zijn echt super fijn idd. Leef erin! En qua lengte voor mij met mijn kor ...
Ik heb lange benen.. dus ik heb extreem hoog water haha. Maar ik vind het helemaal niet erg, ze zitten zo fijn. En weer motivatiebrief om de benen (of alleen enkels 馃槄馃ぃ) te scheren haha

2 jaar geleden

Geduld echt komt goed..! Ze zeggen 9 mnd zwangeren maar ook 9 mnd ontzwangeren.. C&A heeft ook wel leuke kleding of Only

2 jaar geleden

Sweet jewellery! Ze geven dat ook aan bij de toelichting van de broek. Ze hebben nu een mooie zwarte voor ook nog een leuke prijs

2 jaar geleden

Ik heb de 721 van levis in 2 kleuren gekocht. High waist en wel in mn 'nieuwe' maat. Staat mooi en mn buikje zit mooi verstopt. Ze zijn wat duurder, maar ik had eerste een zara en stradavarius broek en deze bleven niet mooi helaas.

2 jaar geleden

De high waste van ms mode. Zijn echt top

2 jaar geleden

Ik vind zelf de broeken van didi heel fijn

2 jaar geleden

Treggings van MS Mode!