7 Reacties
2 jaar geleden
Niet om lullig te zijn maar is dit iets wat je je volledige leven vol kan houden?
De kg鈥檚 vliegen er erna gewoon weer aan eens je stopt.
Zelfde principes als met shakes..
2 jaar geleden
Reactie op babyaugust
Niet om lullig te zijn maar is dit iets wat je je volledige leven vol kan h ...
Nee is zeker niet lullig hoor! ik weet niet wat het namelijk precies inhoud vandaar mijn vraag
2 jaar geleden
Reactie op Manda
Ik heb het cambridge dieet een paar jaar geleden gevolgd. Ik was binnen 6 m ...
oe dat is inderdaad wel heftig :( dus dat zou geen goeie optie zijn?
2 jaar geleden
oe dat is inderdaad wel heftig :( dus dat zou geen goeie optie zijn?
Ik raad het niet aan. De kilo's zijn er (vaak) ook niet zo snel bij gekomen. Langzaam is meer duurzaam.
Ik moet nu nog 10 kilo, mijn doel is om volgende zomer dat doel te hebben bereikt. Ik ben er van overtuigd dat gezonder eten en portiegrootte aanpassen beter werkt dan crashen.
2 jaar geleden
Je kunt afvallen met shakes maar als je je voedingspatroon niet aanpast zit het er zo weer aan. Je kan via je zorgverzekering gratis hulp krijgen met afvallen. Bijv happy weight. Dan leer je wat goede brandstof is voor je lichaam. Met zo'n shake red je de hele ochtend wel omdat ze je honger uitstellen maar straks red je het niet met 2 witte boterhammen chocoladepasta. Dus je zal wel ook aan je voedingspatroon moeten werken. Ik weet niet of dat 1 op 1 dieet dat ook doet? En kijk eens bij je verzekering wat er mogelijk is, misschien staat ie er wel tussen 馃榿 succes!
2 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd. Wat een waardeloze troep is dat.
Na elke reep of shake werd ik zo kotsmisselijk dat ik er alles uitspuugde. Zo ging het inderdaad wel hard met de kilo鈥檚.
In die dingen zitten veelal zoetstoffen. Daar reageer ik heel heftig op.
WHO raadt het inmiddels ook af:
https://www.nieuwsvoordietisten.nl/who-raadt-gebruik-zoetstoffen-af/