93 Reacties

3 jaar geleden

Check consumentenbond.

3 jaar geleden

Reactie op Mau1982

Check consumentenbond.
Hebben wij ook gedaan!

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Ga vooral ook proberen welke voor jou fijn is. Wij gaan waarschijnlijk voor een joolz. Zit een goede mand onder zodat we tevoet de boodschappen kunnen doen en je kunt er goed mee op zanderige grond lopen gezien wij een hond hebben waar we veel mee wandelen in buitengebied. Zo is het voor iedereen weer anders wat een kinderwagen fijn maakt

3 jaar geleden

Mutsy evo is goed maar betaalbaar. Ik kijk op marktplaats voor een set inclusief maxicosi plus adapters. Zo ver ben ik. Ik heb nog geen keus kunnen maken 😅

3 jaar geleden

Voor een autostoeltje hebben wij gekozen voor Cybex Cloud Z. Een zeer veilig stoeltje en de base kan 360 graden draaien. Waardoor je je kindje makkelijk uit en in de auto kan tillen. Qua wandelwagen hebben wij gekozen voor een Nuna. Een model die past bij onze lengte, wij zijn wat langer namelijk, een Joolz had ook gekund. Alleen heeft de Nuna een groot boodschappen vak onderin en bij een mogelijke tweede kan je beide kinderen in de wandelwagen kwijt. De wagen kan dus als duo wagen ingezet worden. Nieuw qua aanschaf is het wel prijzig, maar op marktplaats staan vaak goede tweedehands opties die nauwelijks gebruikt zijn.

3 jaar geleden

Wij hebben de mutsy evo en gaat hier voor een derde ronde mee.. bevalt ons erg goed.

3 jaar geleden

Op Facebook market kan je ook veel mooie en nog goeie spullen vinden.

3 jaar geleden

Let op of je 'm makkelijk kan inklappen, of het dan nog een heel groot pakket is (dat nog in je auto past). Of hij fijn rijdt, op verschillende soorten ondergronden. Bij Baby Park hebben ze een soort parcours aangelegd met asfalt, klinkers, steentjes enz waar je kan uitproberen. Erg handig en leuk :) wij hebben de Joolz Geo2 en bevalt heel goed!! Consumentenbond heeft ook goede vergelijkingstests, en op de site van Baby Park hebben ze ook filmpjes waarin ze verschillende wagens testen. Succes!

3 jaar geleden

Maar ik wil denk ik nog wel een keer wagens uitproberen bij zo'n hele grote baby winkel. Gewoon om te testen. En de verkoper al mijn vragen te stellen. Al doende leert men denk ik dan maar.

3 jaar geleden

Reactie op IngeSmolders

Let op of je 'm makkelijk kan inklappen, of het dan nog een heel groot pakk ...
Is trouwens geen reclame voor Baby Park hoor haha. Wij hebben 'm uiteindelijk bij Baby Dump gekocht, was goedkoper ;) tweedehands kan vaak ook prima, zoek alleen van tevoren uit wat je wilt!

3 jaar geleden

Voor het algemeen zou ik kijken naar een wagen die je met 1 hand kan rijden en die je aansluit op je lengte zodat je recht op er achter kan lopen. Ik had voor mijn eerste de stokke explory. zat op een boven woning en die had traploopstand.

3 jaar geleden

ik heb mutsy EVO en is prima wagen voor goede prijs.. ik zou nu alleen voor uppababy v2 gegaan zijn . licht, grote mand en kan je makkelijker combineren met 2 kindjes.. mijn 2de kindje is straks nog geen 2 als 2de er is.. en weet nog niet hoe ik dat ga doen.

3 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht bij de eerste. En als ik vergelijk met andere wagens super compact. Licht gewicht, rijdt soepel. Geen luchtbanden maar komt gewoon overal doorheen zal soms iets meer te horen zijn maakte voor ons niet uit. En vond de kleuren leuk! Nu moeten we voor duo wagen dus wat meer centjes kwijt haha

3 jaar geleden

Wij hebben een Mutsy Igo, bijna 2 jaar gebruikt bij de eerste en nu bij onze zoon gaan we hem weer gebruiken. Wij zijn er heel erg blij mee! Makkelijk in te klappen en past perfect in de kofferbak. De mutsy is wat compacter zodat je ook makkelijk door de gangpaden in de winkel kan.. kortom een hele fijne kinderwagen! :)

3 jaar geleden

Ik heb de ickle bubba gekocht 😊 echt een leuke kinderwagen! Het komt van Engeland en ik heb 570/580€ betaald. Je krijgt echt alles erbij! Ik heb het nog niet gebruikt maar het staat wel klaar in de babykamer 🥰

3 jaar geleden

Wij hebben gewoon een wagen via Marktplaats gekocht. Maxi- Cosi 3delige set. Lichte gebruikssporen op het frame verder echt super netjes. Mn zus had ook dezelfde wagen gehad zei ze en ik weet van toen dat ie ook super was. We zouden zeker een nieuwe kunnen permitteren, maar vonden het niet nodig 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Ik heb het merk kinderkraft ook erg fijne wagen en stevig en niet duur..

3 jaar geleden

Voor mij een bugaboo bee😍... Lekker wendbaar, smal en compact. Makkelijk opklapbaar en zeer geschikt voor de stad. Lekker grote boodschappen mand en met 1 onderstel makkelijk variëren tussen wieg, coccoon, buggystoeltje of maxi cosi. Met vele extra 's voor comfort en uiterlijk van de wagen, zoals verschillende (typen) kappen. Tweedehands gekocht; alle bekleding is uitwasbaar. Wel goed letten op frame, remmen, vering,... bij tweedehands aankoop.