64 Reacties
5 jaar geleden
Ik volg!
Wij gebruiken de pacco..
Jelte is nu 12 weken. Willen graag afbouwen komende maand omdat hij naar het KDV gaat!
Jelte slaapt overdag gewoon in een winterslaapzak. Savonds gaat hij ook in de slaapzak tot dat hij wakker wordt vaak is dat rond half 12 dan pakken we hem weer in in de pacco en slaapt hij verder.
5 jaar geleden
ons zoontje is nu bijna 3 maand, hij ligt ook nog ingebakerd. We proberen de middag af te bouwen door hem eerst zonder inbakerdoek in bed te leggen. De ene keer gaat dat prima en de andere keer moeten we hem als nog inbakeren. We proberen eerst de middag af te bouwen en daarna de nacht pas
5 jaar geleden
Ons zoontje is nu bijna 16 weken. Vanaf 14 weken aan het afbouwen. Sliep in een meyco swaddle en nu als tussenstap naar puckababy mini gegaan. Dit gaat nu eindelijk wat beter. Was erg onrustig en sliep gelijk weer slechter.. Maar moeten wel want op kdv,s mogen ze niet meer inbakeren.
5 jaar geleden
Onze zoon is 16 weken. Hij sliep in een Meyco swaddle en zijn toen overgestapt naar de puckababy piep zodat hij al iets meer vrijheid met z'n armen had. Afgelopen week zijn we 's nachts overgestapt op de slaapzak van puckabababy met handjes er aan. Hij moest even wennen met gaan slapen maar slaapt nu al 3 nachten door.
5 jaar geleden
Ik volg. Sepp is 12 weken en slaapt in de puckababy mini. Zijn handen vrij gaat nog niet. Hij slaapt in een wieg en die staat in zijn ledikant. We gaan vandaag proberen hem in zijn ledikant te leggen. Dat was gister nog gillen. Daarna pas een normale slaapzak. Maar op het kdv mogen ze volgens mij wel de puckababy
5 jaar geleden
Ons zoontje is 17 weken en ligt nu puckababy mini. Daarvoor zat hij eerst in de meyco en daarna in de puckababy piep. Hij is al een paar weken aan het oefenen met draaien op zijn buik. Daarom hebben we zijn armpjes er wel uitgehaald. Als ze gaan draaien mogen ze niet meer ingebakend worden. Hij gaat in mijn ogen goed om met de vrijheid. In mijn ogen slaapt hij niet slechter. Ik heb zelfs het idee dat hij wat meer rust heeft. 😅
5 jaar geleden
Mijn dochter is vandaag 14 weken en ligt ook nog in de puckababy mini. Ik ga denk ik beginnen met overdags en dan 1 armpje eruit
5 jaar geleden
Reactie op BabyATNL
Onze zoon van bijna 16 weken is al begonnen met draaien. Sinds 1,5 week bak ...
Zijn jullie daar tevreden over?
5 jaar geleden
Ik had een afbouwdoek aangeschaft, maar toen we niet mochten inbakeren rond de 12wkn in verband met de inenting, hebben we haar in een gewone slaapzak gelegd. De eerste nacht ging een beetje moeizaam, maar daarna steeds beter! Ze wende er heel snel aan en slaapt nu in een normale slaapzak van de Hema. Wel jammer dat er al een afbouwdoek hebben aangeschaft.
5 jaar geleden
Mijn zoon van 15 weken ook. Hij begint wat te rollen dus ga binnekort beginnen met afbouwen. heb een vervolgbakerzakje waar je arm voor arm kan afbouwen. Dus eerst 1 armpje en dan de andere. Heb ik bij mijn dochters ook gedaan en dat werkt prima
5 jaar geleden
Mijn zoon is 16 weken. Altijd ingebakerd in de Pacco doek. Een puck a baby mini aangeschaft zodat we kunnen oefenen met armpjes los, maar dit was nog geen succes vandaag 😂 Halfuur wakker, eenmaal weer in de Pacco - in 2 min in slaap..
Dus volgende keer weer proberen en anders blijft het nog even zo, dan is de tijd nog niet denk ik dan maar.
5 jaar geleden
Begonnen met de Meyco Swaddle, ideaal, maar daar was hij met 8 weken al uitgegroeid. Toen de Puckababy mini geleend, vond ik zelf een vreselijk ding maar sliep mijn zoontje wel goed in.
En gisteren noodgedwongen in een winterslaapzak van Prénatal gestopt, omdat die Puckababy nog in de droger zat. Sliep hij top in! Lekker met zijn armpjes omhoog, maar hij kon zich niet wakker slaan door de dikke mouwen. Hij is nu 11 weken en kan nog niet draaien, maar afbouwen lijkt dus niet nodig 😂🙏🏼
5 jaar geleden
Reactie op Bitterbal
Begonnen met de Meyco Swaddle, ideaal, maar daar was hij met 8 weken al uit ...
Ik ben ook overgestapt van inbakeren in een pacco, naar meteen een slaapzak. Ging ook prima! Heb 'm daarna nooit meer ingebakerd. (wel zonde, want had net een nieuwe pacco doek gekocht)