13 Reacties

3 jaar geleden

Jeetje heftig. Mag ik vragen hoe ze dat geconstateerd hebben? Hier hadden ze ook twijfels maar ik mocht gewoon naar huis. Sterkte ❤️

3 jaar geleden

Ik heb hier ervaring mee, na een normale controle had ik erge hoge bloeddruk. Eenmaal in het ziekenhuis hebben zij mijn plas gecontroleerd en daar zaten eiwitten in, wat dus aangaf dat ik zwangerschapsvergiftiging had. Per direct bedrust.. zouden een ballon plaatsen na een week 37 weken en 5 dagen, alleen kwam onze zoon vanzelf met 37 en 4 dagen. Binnen 4 uur bevallen (alles bij elkaar) en daarna moest ik nog 2 dagen blijven omdat mijn bloeddruk nog te hoog was. Volgens mij ging de bevalling heel snel,omdat je lichaam klaar is met de zwangerschap. Ik hoop dat het in jouw geval ook zo is. Een voorspoedige bevalling! Veel succes en sterkte!

3 jaar geleden

Veel suc6 ik word maandag ingeleid ivb dat ik diabetes type 1 heb

3 jaar geleden

Wat is dat? Zwangerschapsvergiftiging. Sterkte!!!! 🌸🌸🌸🌸

3 jaar geleden

Reactie op Eveline08

Jeetje heftig. Mag ik vragen hoe ze dat geconstateerd hebben? Hier hadden z ...
Bloeddruk was wat hoog en omdat ik klein beetje vocht vasthield twijfelde ze. Een verloskundige zei ja kan eens gebeuren. Andere zei ja voor zekerheid anders toch maar even naar zkh urine afgeven en toen dus geconstateerd

3 jaar geleden

Ja bij mijn vorige zwangerschap bij 38+6. Op controle bij vk en bloeddruk te hoog. Direct naar het zkh en idd zwangerschapsvergiftiging. Ze zeiden we gaan niet langer wachten morgen gaan we beginnen. En die dag eind van de middag de kleine man gezond in mijn armen. 💙 Een halve week daarvoor had ik ook een aangezichtverlamming gekregen. Tips geen idee. Het gebeurd gewoon allemaal. Je geeft je over. Genieten van de kleine als hij/ zij in je armen ligt 🥰 en doe rustig aan (voor zover dat kan). 💪 je kan het!

3 jaar geleden

Jeetje....ik was vd week ook ziek en werd gecontroleerd in het ziekenhuis. Eiwitwaardes in mijn urine waren verhoogd en moest na 2 dagen weer controleren maar gelukkig was alles weer goed...Heel veel sterkte 😘

3 jaar geleden

Bij 34+4 opgenomen ivm verdenking op vergiftiging. 34+5 werd het bevestigd. Ging eerst heel goed tot 35 weken (vorige week donderdag 16 juli). In de avond van het 1 op het andere moment ziek. Lage suiker, kleine lage hartslag. Vorige week vrijdag (35+1) met spoed een keizersnede en is onze dochter geboren

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Wat is dat? Zwangerschapsvergiftiging. Sterkte!!!! 🌸🌸🌸🌸
Dan voert je lichaam de eiwitten niet goed af. Dacht iets met de nieren. Is in ieder geval iets wat heel serieus genomen moet worden

3 jaar geleden

Ah heftig joh! Sterkte ermee. Hopelijk gaat het snel en heb je straks een gezond kindje in je armen!!

3 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Dan voert je lichaam de eiwitten niet goed af. Dacht iets met de nieren. I ...
Hoe weet je of je t hebt?

3 jaar geleden

Afgelopen donderdagochtend had ik controle in het ziekenhuis. Mocht niet meer naar huis ook zwangerschapsvergiftiging. Bij mij zou er ook een ballon geplaatst worden maar de VK heeft de vliezen gebroken en het lichaam heeft zelf de rest gedaan. 's avonds bevallen van een prachtige zoon. Als het meezit mag ik morgen naar huis. Laat het maar gewoon over je heen komen want je bent in goede handen. Succes en sterkte. 😘💪🏻🙏

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Hoe weet je of je t hebt?
Nieren en lever worden aangetast en kan zelfs dodelijk zijn als er niets mee gedaan wordt. Vocht vasthouden en hoge bloeddruk is het eerste dat opvalt.