9 Reacties

3 jaar geleden

Waarom wordt het sws een ziekenhuis bevalling bij stuitligging?

3 jaar geleden

Mijne draait ook nog steeds en ben 37+3. Ik wacht t gewoon af. Morgen even checken maar met stuit hoef je niet gelijk ziekenhuis bevallen volgens mij

3 jaar geleden

Niks geks aan hoor. Dat heeft t kleintje gewoon lekker de ruimte bij je.

3 jaar geleden

Jep, heb ik ook..

3 jaar geleden

Reactie op EvaAnne

Waarom wordt het sws een ziekenhuis bevalling bij stuitligging?
Omdat het dan onder begeleiding van gynaecoloog moet gezien zeker 50% in keizersnede eindigt. Daarnaast een iets groter risico voor de baby dus staat er een kinderarts op standby

3 jaar geleden

Mijne heeft ook nog flink gedraaid! Bij liggingsecho met 35.1 lag hij verkeerd. In het ziekenhuis met 35.4 lag hij goed en met 36.2 lag hij goed ingedaald 😊 Dus het kan gewoon goedkomen hoor! Sommige baby’s doen gewoon alles op het nippertje 😅

3 jaar geleden

Reactie op Desiree_001

Omdat het dan onder begeleiding van gynaecoloog moet gezien zeker 50% in ke ...
Ja precies. Ik ben nu bij zowel de gyn in het zkh als bij de lokale verloskundige. Ik hoop deze keer thuis te mogen bevallen, maar met stuit doen ze dat in principe niet. Zeker niet als je al bij de gyn loopt... Inderdaad vanwege het hogere risico op keizersnede

3 jaar geleden

Reactie op Lauwiene

Mijne heeft ook nog flink gedraaid! Bij liggingsecho met 35.1 lag hij verke ...
Dat was het maffe, met 35.4 lag hij dus netjes naar beneden, en een heel eind ingedaald. Dus de echoscopiste zei nog dat hij zeer waarschijnlijk niet meer zou draaien. Tja...

3 jaar geleden

Reactie op Jis2022

Dat was het maffe, met 35.4 lag hij dus netjes naar beneden, en een heel ei ...
Oh irritant! Ik snap dat je er dan onzeker van wordt.. Bij mij zag ze dat ik vrij veel vruchtwater heb dus dat ie ook best makkelijk kan draaien. Ik hoop voor je dat de baby straks goed ligt!