3 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben een cryo terugplaatsing gehad van onze eerste ICSI poging. Bijna 3 jaar terug een verse tp gehad dat is ons zoontje van 2 jaar en een maand. Eerste cryo terugplaatsing was mislukt en nu de 2e terugplaatsing is het raak!

4 jaar geleden

Ik heb eergisteren het nieuws gekregen dat ik zwanger ben, na een 3de poging (icxi-traject). Ik weet dat die wachtweken een hel zijn... Je voelt van alles in je lichaam, maar je hebt ook hormonen binnen. Daarom is het niet verstandig om zelf en vroeger een test af te nemen. Bij mijn eerste poging had ik dit eens voor de leut gedaan en gaf te test aan dat ik zwanger was. Wacht dus zeker af en laat bloed trekken, dan ben je zeker. Het is enorm lastig om te wachten, echt verschrikkelijk 😣 maar probeer de moed er toch wat in te houden en probeer af te wachten, zodat je zeker bent. Ik hoop mee op het beste voor jou, want ik weet hoe beangstigend dit allemaal is. Ik weet nu ook nog maar net dat ik zwanger ben (en moet volgende week vrijdag terug voor een tweede bloedcontrole) en ik zit zelf met een heel bang hartje en heb vaak de schrik dat dat bloedverlies er opeens zal zijn. Veel moed alvast en hoop mee op positief nieuws! 😘😘

4 jaar geleden

Reactie op Sanne97

Ik heb eergisteren het nieuws gekregen dat ik zwanger ben, na een 3de pogin ...
Wat fijn dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat die blijft zitten! Dank je wel voor je steun!