17 Reacties

9 maanden geleden

Wij hebben een trampoline voor in de tuin gegeven. Nu al een succes! Van mijn ouders krijgt ze een fiets. Verder op het lijstje staat Duplo, stapelstein, poppen spulletjes en nog veel meer haha. Naar de wobbel ben ik ook wel benieuwd!

9 maanden geleden

Wij geven zo’n multifunctioneel klimrek met een glijbaanplank voor in huis en vragen aan familie en vrienden om met originele en creatieve kadootjes te komen want hij heeft al zoooveel speelgoed haha

9 maanden geleden

Een bouwtafel dit jaar had werkelijk geen idee

9 maanden geleden

Wij hebben geld gevraagd aan de genodigden en kopen daarvoor de set Stapelsteinset. Die hebben wij een aantal weken geleend en was zo’n grote hit dat hij er nog steeds iedere dag om vraagt. Daarnaast hebben wij nog wat losse kadootjes voor daarbij gekocht: - SmartGames Safari jr - SmartGames cube - Twister jr - sokken - nieuw bordje om van te eten En wat Lego setjes Van ons krijgt hij daarnaast nog een bestuurbare auto

9 maanden geleden

Jaaa bijna 😍😍 We hebben een gepersonaliseerd boekje van woezel en pip met haar foto en naam en wat playmobil. Verder hebben we knutselspullen gevraagd, stickers, handzeep paw patrol, regenlaarzen, een gezelschapspel... en hebben we haar kledingmaten doorgegeven zodat mensen kleding kunnen kopen. Want inderdaad ze heeft speelgoed zat 😂

9 maanden geleden

Onze zoon krijgt een gewone fiets zonder zijwieltjes, en van die magnetische bouwstenen. En dat is het. Ik heb nog een zoon, dus er is al zo veel speelgoed, dat wij met verjaardagen nog maar 1 of 2 cadeautjes geven, en dan gewoon met de familie, hij wordt daar toch niet anders van.

9 maanden geleden

Mijn zoontje is net jarig geweest. Ter inspiratie, hij heeft gekregen: * Magna tiles * Verkleedkleren politie en ridder * grote takelwagen van Bruder (grote hit, wordt heel veel mee gespeeld) * brandweer waterpistool * groot zoekboek * een dino van Holtztiger * doktersset

9 maanden geleden

Onze dochter krijgt ook een fiets met zijwieltjes en wat kleine cadeautjes zoals een dokter verkleedset, boek van woezel en pip en een setje van Duplo

9 maanden geleden

Hier wordt het een doos magnetische bouwtegels 🤗 en we hebben ook ‘per ongeluk’ vandaag een skelter erbij gekocht 😅 Verder een groot succes op deze leeftijd: Stapelstein, way to play baan met autootjes, Aquaplay

9 maanden geleden

Wij gaan voor een kindertablet

8 maanden geleden

Gaan voor een poppenkast

8 maanden geleden

Onze zoon krijgt een grote tractor van het merk bruder! Verder ook nog een magnetibook en een mooie knuffel van Steiff.

8 maanden geleden

Kassa met muntjes van Fisher price. / Ijscokar

8 maanden geleden

Hier veel playmobil gekregen. Kleinste spullen in de kast gelegd, maar hij speelt er zo leuk mee!

7 maanden geleden

Wij hebben een loopfiets gegeven die je kan omtoveren tot “gewone” fiets.

7 maanden geleden

Hier heeft ze ook playmobil gekregen van ons... en idd de kleinste dingen opgeborgen. Ze speelt echt rollenspellen, zo leuk... we kijken het ook op youtube, playmobil verhaaltjes. Ze kan er echt een uur zoet mee zijn. Heerlijk.