28 Reacties
5 jaar geleden
Komt puur door het liggen en draaien van het hoofdje van links naar rechts. In principe een goed teken, want dat houdt in dat ze goed en veel haar nekje/hoofdje draait. Zodra ze gaan zitten, trekt dit weer helemaal bij.
5 jaar geleden
Komt door het schuren van het hoofdje over oppervlakten dit betert vanzelf wanneer ze meer gaan zitten, mijn zoontje heeft dit ook
5 jaar geleden
Mijn zoontje van 17 wkn heeft dit ook al leg ik hem afwisselend op de zijkante maar uit eindelijk draait hij in z’n slaap op z’n rug en wisselt hij zelf van kant. Als ze dalijk een maal recht op gaan zitten dan groeit dit weer snel aan
5 jaar geleden
De meeste baby's hebben dat. Komt van het schuren van het achterhoofd bij bewegen van het hoofd. Komt vanzelf goed
5 jaar geleden
Reactie op gwen09
Hier ook! En 19 weken

Oh amai, zo lang en veel haar zeg! 🥰
5 jaar geleden
Hier ook met 19 weken maar dat komt van al het liggen en daarbij het draaien van het hoofd, niks geks. De eerste 6 maanden kan het babyhaar (helemaal) uitvallen en noemen ze 'nesthaar' maar tegen de tijd dat ze 1 jaar is dan is het 'echte' haar gegroeid
5 jaar geleden
Zoals vele zeggen, komt door het vele liggen en draaien op die plek.
De osteopaat zei zelfs bij ons dat hij mooi in het midden zat waardoor je ook duidelijk kon zien dat hij niet een hele sterkte voorkeurshouding heeft.