28 Reacties

5 jaar geleden

Dat heeft mijn dochter ook. Schijnt normaal te zijn bij baby’s

5 jaar geleden

Van het liggen. Hebben bijna alle baby’s. Kijk maar op de opvang 😉.

5 jaar geleden

Komt door het draaien en liggen en haar kan uitvallen tot een half jaar

5 jaar geleden

Komt puur door het liggen en draaien van het hoofdje van links naar rechts. In principe een goed teken, want dat houdt in dat ze goed en veel haar nekje/hoofdje draait. Zodra ze gaan zitten, trekt dit weer helemaal bij.

5 jaar geleden

Valt nog erg mee hoor. Hier ziet het er niet uit zo kaal. Komt door het schuren omdat ze alleen nog kunnen liggen. Zodra ze kunnen zitten en kruipen wordt het beter en groeit het weer aan.

5 jaar geleden

Komt door het schuren van het hoofdje over oppervlakten dit betert vanzelf wanneer ze meer gaan zitten, mijn zoontje heeft dit ook

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 17 wkn heeft dit ook al leg ik hem afwisselend op de zijkante maar uit eindelijk draait hij in z’n slaap op z’n rug en wisselt hij zelf van kant. Als ze dalijk een maal recht op gaan zitten dan groeit dit weer snel aan

5 jaar geleden

Mijn dochter heeft het ook, ziet er niet uit haha echt een lange mat heeft ze in haar nek met haar en daarboven kaal! Haar bijnaam is nu Nathan rutjes geworden🤣

5 jaar geleden

Naar het schijnt is dat normaal dat ze soms haar verliezen hoor

5 jaar geleden

De meeste baby's hebben dat. Komt van het schuren van het achterhoofd bij bewegen van het hoofd. Komt vanzelf goed

5 jaar geleden

Reactie op Soof30

Mijn dochter heeft het ook, ziet er niet uit haha echt een lange mat heeft ...
Whahahha te grappig gewoon

5 jaar geleden

Juist een goed teken dat ze goed en regelmatig draait en niet een voorkeurshouding heeft!!

5 jaar geleden

Hier ook! En 19 weken

5 jaar geleden

Reactie op gwen09

Hier ook! En 19 weken
Oh amai, zo lang en veel haar zeg! 🥰

5 jaar geleden

Hier ook met 19 weken maar dat komt van al het liggen en daarbij het draaien van het hoofd, niks geks. De eerste 6 maanden kan het babyhaar (helemaal) uitvallen en noemen ze 'nesthaar' maar tegen de tijd dat ze 1 jaar is dan is het 'echte' haar gegroeid

5 jaar geleden

Van het liggen. 😊 Tot hiertoe geen haaruitval of toch niet veel. Maar doordat haar hoofd groeit zie je haar hoofdhuid nu feller terwijl ze een dichte haardos had.

5 jaar geleden

Bijna alle baby's hebben dat van het vele liggen en wrijven van het hoofdje op de ondergrond. Is normaal en groei later als ze meer gaan zitten terug bij.

5 jaar geleden

Zoals vele zeggen, komt door het vele liggen en draaien op die plek. De osteopaat zei zelfs bij ons dat hij mooi in het midden zat waardoor je ook duidelijk kon zien dat hij niet een hele sterkte voorkeurshouding heeft.

5 jaar geleden

Reactie op Ann-SophieC

Oh amai, zo lang en veel haar zeg! 🥰
Hahaha ja sinds de geboorte al erg lang! En dat blonde ookal sinds de geboorte 🤩

5 jaar geleden

Heeft onze zoon ook, komt doordat ze met hun giods schuiven tijdens spelen, draaien etc.