26 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind Tiago het mooist, maar is persoonlijk hé

3 jaar geleden

Ik vind Xavi mooi en het past ook goed bij Nova

3 jaar geleden

Tiago! :-)

3 jaar geleden

Ahh lastig! Onze kids hebben ook Spaanse namen dus ik hou ervan! Ik zou persoonlijk voor tiago gaan. Is wat minder voorkomend dan xavi

3 jaar geleden

Xavi

3 jaar geleden

Ik zou Tiago kiezen want Xavi hoor je best vaak. Tiago is een hele mooie aparte naam btw!

3 jaar geleden

Xavi 🤩

3 jaar geleden

Xavi en Nova klinken mooier bij elkaar

3 jaar geleden

Xavi vind ik mooier, en past ook mooier bij Nova vind ik.

3 jaar geleden

Ik vind tiago heel mooi samen met nova en je hoort xavi steeds vaker maar tiago niet 🥰 hele leuke namen trouwens

3 jaar geleden

Xavi

3 jaar geleden

Tiago. Uiteindelijk gaat het er om wat jullie zelf mooi vinden en vraag ik me af of de mening van anderen ook echt de doorslag kan geven? Succes!

3 jaar geleden

Xavi vind ik een hele mooie naam. Kindje uit de kleuterklas die ik lesgeef heet ook zo en het is ook zo'n leuk kind haha

3 jaar geleden

Nova en Xavi klinkt erg mooi samen!

3 jaar geleden

Thiago zeker omdat zijn achternaam Spaans is

3 jaar geleden

Je kan ook beide doen

3 jaar geleden

Oei, meningen zijn hier ook erg verdeeld,dus weet niet of je hier iets aan hebt ;).... Tip, vaak voor jezelf uitspreken en opschrijven met achternaam! Ik ga voor Xavi (maar dat is puur omdat het op de naam van mijn zoontje lijkt: Javi). Succes

3 jaar geleden

Xavi vind ik het mooiste klinken samen met Nova, plus ik denk dat je bij Tiago ook vaker de vraag krijgt hoe je het schrijft (wat je zelf al aangeeft eigenlijk 😊). Succes met kiezen! Beiden leuk.

3 jaar geleden

Xavi vind ik het mooiste

3 jaar geleden

Xavi vind ik persoonlijk leuker! Klinkt mooi met Nova