Onze dochter is 4mnd. Graag willen we aan de opa's en oma's een kerstcadeautje geven van de kleine, maar ik vind een handje of voetje op een vel papier een beetje afgezaagd. Wat doen jullie? Heeft er iemand leuke, creatieve ideeën?
Is misschien ook wat cliché maar hoop volgende week een mooie gezinsfoto te maken en die dan te geven met een tegoedbon voor en fotoshoot in januari, dat zij ook mooi op de foto staan met onze zoon ❤💙
We hebben hen een exemplaar van ons fotoboek gegeven. Een (digitaal) fotolijstje is ook leuk, via een app kun je dan foto’s uploaden. Passen ze ook op jullie kindje? Voor oma heb ik baby olie omdat ze het heerlijk vindt om ons kindje in te smeren.
Wij nemen ons voor om elk jaar iets te geven om in de kerstboom te hangen. Nu hij nog niets zelf kan maken heb ik op Etsy schattige houten rendiertjes met z'n naam op besteld. Zo hebben we ineens ook een leuke traditie.
Een foto van opa en oma de eerste keer dan ze ons zoontje vast hielden. En samen met mijn nichtje geven ze een kapstokje om bij opa en oma op te hangen voor de jasjes als ze komen spelen
Wij hebben ook een houten kerstbal laten maken voor opa en oma. Wij hebben er gewoon 'opa' en 'oma' in laten zetten. Maar het idee van hier om de namen van de kleinkinderen te doen is ook erg leuk! Wij hebben besteld bij moodcreation.nl. Had hem erg snel binnen!
Ik heb onze dochter van 4mnd met groene en rode vingerverf op plastic kerstballen laten kliederen voor de opa's, oma's, ooms en tantes (een paar gelukte handafdrukjes en verder wat vegen en stippen 😁). Heb haar naam en 2020 erop geschreven met watervaste stift. Eenvoudig maar wel persoonlijk en schattig vond ik (en de foto's van het proces zijn minstens zo leuk 😅).
Wij hebben een voetje van ons ventje in zoutdeeg gedrukt, gebakken in de oven en bespoten met goud. Dat kan de kerstboom in. Heel snel, gemakkelijk en mooi.
Wij hebben een kalender laten maken met allerlei foto’s, we zijn van plan dit elk jaar te doen ☺️. (Mijn broers zijn wel wat jonger en ik denk dus dat ik heel lang de eerste en enigste met kleinkinderen zal zijn)
Wij maken een klein foto album van onze kleine, hebben de camera op tafel liggen vanaf de geboorte en hebben dus iedere dag wel fotos met de camera gemaakt. Heb er een klein albumpje van gemaakt voor de opa's en oma.
Wij geven de opa’s en oma’s een instawall, met foto’s van onze dochter, foto’s van onze dochter met ons en met opa en oma. Ik zag dat ze nu ook nog korting hebben.