5 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb kinderbeveiliging met magneet! Ik vind het echt ideaal! Je kan het gewoon plakken aan de binnenkant van je kastjes en je maakt het aan de buitenkant open met een magneet. Het installeren moet wel precies gebeuren maar er zit een goede beschrijving bij hoe je dit kunt doen en anders een beetje verschuiven. Wel zorgen dat je het magneetje niet kwijtraakt natuurlijk. Wij hebben m op een vaste plek bij de keuken hangen. https://www.bol.com/nl/p/3m-magneetslot-baby-beveiligingsset-onzichtbaar-geen-schroeven-nodig/9200000107333569?referrer=socialshare_pdp_androidapp

4 jaar geleden

Haha leuk is dat h猫. Hier ook met magneet. Bevalt hier goed 馃槂

4 jaar geleden

Ja dat is een aanrader! Ideaal. Ziet er niets van een hoeft ook geen gaatjes te boren omdat het heel stevig plakt! Alleen 1x heb ik de magneet in het kastje gelaten en kastje dicht.... oeps! Gelukkig hadden we 2 magneten

4 jaar geleden

Reactie op DaanLinsey

Ik heb kinderbeveiliging met magneet! Ik vind het echt ideaal! Je kan het g ...
Mijn zoon krijgt alsnog de kast open. Hij blijft erop duwen met al zijn kracht en steekt zijn vinger dan tussen en trekt het los. Hahaha ik heb een bandietje

4 jaar geleden

Wij hebben ook met magneet. Ik heb enkel het gootsteenkastje gedaan met de schoonmaakmiddelen. De rest haal ik haar iedere keer weg. Ze moet het ook leren..