12 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de ergobaby omni 360 air mesh. Heel blij mee en goede ondersteuning. Onze baby is twee weken en weegt ruim 4kg.

3 jaar geleden

Ik heb een draagzak van bykay😊 nog steeds heel blij mee

3 jaar geleden

Ik draag al wat ja jaren maar het beste is zelf passen of draagconsult. Tula bykay zijn zouwiezo ergonomisch. Ik zou op fb kijken na draagroepen en daar je vraag stellen.

3 jaar geleden

Ik heb een tula free to grow. Ik vind hem super chill

3 jaar geleden

Wij hebben de tula free to grow. Ik ben heel tevreden.

3 jaar geleden

Hier draagzak van Marsupi, maar het liefst gebruik ik de draagdoeken van Bam en Boe

3 jaar geleden

Wij hebben ook de Ergobaby omni 360 en mijn zoon hangt er heerlijk in. Als je kindje ouder is kan je met deze draagzak ook op de rug dragen en ook met gezichtje naar voren. Wij hebben deze gekozen vanwege de fijne dikke draagbanden en hij is niet zo warm. Draagt heel prettig!

3 jaar geleden

Via een speciaalzaak in Utrecht heb ik een draagzak gekocht van het merk Kokadi. Hier kunnen pasgeborenen in worden gedragen. Ik vind het een fijne draagzak. Enige minpunt is dat er geen zakken inzitten zodat je bijvoorbeeld geen sleutels of telefoon erin kunt opbergen.

3 jaar geleden

Wij hebben van de week een Stokke MyCarrier draagzak buik + rugdrager gekocht. Deze kan je tot een leeftijd van 3 jaar gebruiken, door dat zo al er al staat op de buik en op je rug kan dragen.

3 jaar geleden

Tula free to grow, hele fijne draagzak.

3 jaar geleden

https://www.minimonkey.com/nl/minis/mini-sling/ Deze is super compact, licht, ergonomisch, betaalbaar en echt fantastisch! Ik ben helemaal weg van deze subtiele draagzak!

3 jaar geleden

Reactie op Bitterbal

Wij hebben ook de Ergobaby omni 360 en mijn zoon hangt er heerlijk in. Als ...
Heb ik ook en mee eens idd