6 Reacties

3 jaar geleden

Mijn kinderen gaan uiteindelijk beide 3 dagen naar de opvang. heb extra 2 maanden vrij genomen na bevallingsverlof.. in die maanden gaat mijn zoontje 2 dagen. daarna weer 3 dagen samen met het zusje..

3 jaar geleden

Wij doen ons dochtertje juist, naast 1 dag KDV 2 ochtenden op onze vrije dagen naar de peuterspeelzaal. Met het idee dat als ze straks naar school moet, ze ook 5 dagen van huis is. Dan zit ze al wat beter in het ritme. En vind het voor mezelf ook wel relaxt 😇😊

3 jaar geleden

Mijn zoontje breng ik ook gewoon 2 dagen naar het Kdv tijdens de kraamtijd. Hij vindt het super om met z'n vriendjes te spelen. Hij wordt in november 4 en gaat dan dus naar school. Hij zal 3 dagen naar de BSO gaan. Ons mormeltje brengen we na mijn verlof 2 dagen naar het Kdv en 1 dag naar oma. Die is helaas alleen een vindt het heerlijk om op te kunnen passen op ons wondertje🥰.

3 jaar geleden

Mijn dochter gaat nu elke maandag en om de week op woensdag naar de kdv. Andere woensdag mijn schoonouders en vrijdags mijn ouders. Straks als ik met verlof ben gaat ze alleen nog naar de opvang. Nu moet ik zeggen dat dat ook heel goed voor haar is qua uitdaging. Eind van het jaar/begin volgend jaar gaat haar broertje hetzelfde doen. Drie dagen oppas en de rest thuis. (Ik werk heerlijk om de dag, dus dat scheelt ook merk ik aan mezelf). Je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt. Je kan het aantal dagen nog snel genoeg weer aanpassen.

3 jaar geleden

Mijn zoon van bijna 3 jaar, gaat 3 dagen naar de kinderopvang. Als ik verlof heb en ben bevallen breng ik hem sowieso 2 dagen. Hij vind het super leuk en blijft zo lekker in het ritme. En kunnen mama en baby lekker rusten

3 jaar geleden

Je zou haar naar het kdv doen als je andere naar school gaat. Dan heb je ook wat tijd voor jezelf