Kinderkamer

Deborawever
13 dagen geleden
Volgen
Wie is er al bezig, om een leuk kinderkamertje te maken?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
10 reacties
YaelLievens
13 dagen geleden
Bij mij is tie al zo goed als af haha
  • Rapporteren
Suzann
13 dagen geleden
Bij mij is hij ook al zo goed als af. Moeten nog wat dingen opgehangen worden, de bedjes moeten nog opgemaakt worden en dan zijn we klaar 🥰
  • Rapporteren
Missmrn
12 dagen geleden
Wij hebben geverfd, de commode en het ledikantje binnen en de kleding kast (en commode) ingericht. We hebben al een kapstokje dat boven de commode moet komen en moeten nu eigenlijk nog een nieuwe deur voor de kledingkast maken en dan zijn de grote dingen gedaan 💙 Begin april willen we de rest van de spullen bestellen/halen en dan verder met inrichten en opleuken. Ik geniet zo van alle nieuwe spulletjes die we halen of binnenkrijgen elke keer. Hebben jullie dat ook? Ik verwacht vandaag bijvoorbeeld 4 hele leuke hydrofiel doeken (XL) van Jollein en zit echt bij elke auto die ik hoor klaar voor de start haha
  • Rapporteren
Issi
12 dagen geleden
We wisten op Sinterklaas avond dat we zwanger waren en voor de kerst was de kinderkamer af (geschilderd, laminaat, plinten en alle meubels erin) de muursticker hebben we in januari geplakt en nu is het langszaam aan vullen met leuke lakentjes, de inhoud vd kledingkast enz.
  • Rapporteren
Missmrn
11 dagen geleden
Reactie op Issi
We wisten op Sinterklaas avond dat we zwanger waren en voor de kerst was de kinderkamer af (geschilderd, laminaat, plinten en alle meubels erin) de muursticker hebben we in januari geplakt en nu is het langszaam aan vullen met leuke lakentjes, de inhoud vd kledingkast enz.
Waar heb je een muursticker vandaan? Wij zijn ook nog op zoek maar nog geen topper gevonden
  • Rapporteren
IMVF
11 dagen geleden
Ehhhh babykamer 🙈 daar begin ik niet meer aan. Onze andere kinderen hebben ruim een jaar bij ons geslapen, dus dat ga ik volgend jaar wel een keertje doen haha.
  • Rapporteren
Kiiirsten
7 dagen geleden
Hoi, qua meubels denk ik dat ik genoeg leuks kan vinden. Maar creatief gezien ben ik echt blind... iemand leuke websites waar ik leuke decoraties en aankleding kan vinden? We hebben plannen, maar moeten verder nog beginnen
  • Rapporteren
KitjeHekkelman
7 dagen geleden
Meubels hebben we. Deze staan alleen nog bij mijn ouders thuis. We gaan mijn oude kinderkamer gebruiken. We hopen deze binnenkort onze kant op de te halen en te gaan opknappen. Voor de rest heb ik ook al een hoop spulletjes verzameld. Die staan nog in tassen en dozen op de kinderkamer. Ik kan haast niet wachten tot we kunnen gaan inrichten.
  • Rapporteren