6 Reacties
3 jaar geleden
Wij zijn er per toeval achter gekomen dat de aerosleep topper wat koeler is. Circuleert lekker. Verder heeft ze hier gewoon een dekbedje... we stoppen haar dan tot haar middel in en snachts als het kouder is trekt ze hem zelf over zich heen. Verder misschien een badstof hoeslakentje? Die daaloumaa dingen zien er warm uit 馃
3 jaar geleden
Onze zoon heeft net als wij een Daalouma wollen hoeslaken. Heerlijk! Nu het echt warm, lees boven de 25 graden is, hebben we er een percal katoen hoeslaken overheen. Om op te liggen voelt het lekker koel en als het in de nacht afkoelt kan hij onder de deken gaan liggen (er ligt nu een losse katoenen hoes omdat hij wol nu te warm vindt).
3 jaar geleden
Reactie op Peachie
Onze zoon heeft net als wij een Daalouma wollen hoeslaken. Heerlijk! Nu het ...
Oh wat goed! Ligt hij normaal direct op dat wollen laken? En heeft je zoon dan de enkelzijdige of de dubbelzijdige? Als het helpt om koeler te slapen, moet ik het toch maar een kans geven denk. Mijn zoontje is af en toe drijfnat.
3 jaar geleden
Reactie op Bitterbal
Oh wat goed! Ligt hij normaal direct op dat wollen laken? En heeft je zoon ...
Ik weet niet waar hij verder op ligt maar zelf heb ik altijd veel last van eventuele polyester/ kunststof onderlagen/ matras etc. De wol is dan een hele fijne buffer. Voor hem let ik dus op dat hij alleen katoen, linnen of wol draagt/ gebruikt omdat het zo ademend is.
Ja met normale temperaturen slaapt hij direct op de wol. Dus zo鈥檔 10 maanden per jaar. We hebben de enkelzijdige. Daar overheen dus nu een katoenen hoeslaken.
Overigens een goede investering hoor. Hoeslaken voor het ledikant zo鈥檔 2 jaar gebruikt. Zag er nog prachtig uit en verkocht voor 60% van de aankoopprijs.